Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 771 328 , fax. 862 771 328
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu
    ul. Pałacowa 5
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 862 771 328, fax. 862 771 328
    REGON: 64654100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji dziesięciu budynków wchodzących w skład kompleksu Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu realizowane w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji technicznej. 2.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części tj.: a)Część I – Modernizacja kotłowni, w zakres której wchodzą m.in.: -wykonanie instalacji dolnego źródła w oparciu o sondy o długości 6700 mb., -montaż 2 pomp ciepła o mocy 134,6 kW każda i kotła olejowego kondensacyjnego o mocy 42,8 kW w pomieszczeniu technicznym w budynku Pałacu, -wymiana kotła na olejowy kondensacyjny o mocy 35,4 kW w pomieszczeniu technicznym w chacie z Drewnowa Lipskich, -wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w pomieszczeniach technicznych. Szczegółowo przedmiot zamówienia wyszczególniony w pkt. a oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt budowlany przebudowy (modernizacji) kotłowni olejowych w Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – załącznik nr 7 do SIWZ; b)Część II – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, w zakres której wchodzą m.in.: - montaż paneli fotowoltaicznych – 76 modułów o mocy 300 Wp, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji elektrycznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia wyszczególniony w pkt. b oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt budowy instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – załącznik nr 8 do SIWZ; c)Część III – Wymiana oświetlenia w zakres której wchodzą m.in.: - wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych, żarowych oraz wymiana źródeł światła w żyrandolach i kinkietach na typu led w dziesięciu budynkach na terenie Muzeum Rolnictwa. Szczegółowo przedmiot zamówienia wyszczególniony w pkt. c oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Pałac – załącznik nr 9 do SIWZ; 2.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Oficyna – załącznik nr 10 do SIWZ; 3.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Stajnia – załącznik nr 11 do SIWZ; 4.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Dwór z Siemion – załącznik nr 12 do SIWZ; 5.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Pawilon wystawienniczy – załącznik nr 13 do SIWZ; 6.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Leśniczówka – załącznik nr 14 do SIWZ; 7.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Stróżówka – załącznik nr 15 do SIWZ; 8.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Chata z Drewnowa Lipskich – załącznik nr 16 do SIWZ; 9.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Chata z Radziszewa Sieńczuch – załącznik nr 17 do SIWZ; 10.Przedmiar robót i dokumentacja techniczna „Projekt wykonawczy wymiany oświetlenia w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. K. Kluka w Ciechanowcu – Chata z Kiersnowa – załącznik nr 18 do SIWZ; 3.Ponadto dla realizacji każdej z części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1)Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia, 2)Wszystkie roboty muszą być prowadzone zgodnie z przepisami BHP i p.poż. Roboty będą realizowane na terenie czynnego obiektu, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające funkcjonowanie osób przebywających w obiekcie. 3)W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami zainstalowanych urządzeń i wymianą niezbędnych ich elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego. Częstotliwość wykonania przeglądów – nie rzadziej niż wynika to z dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń. 4)Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń. Ponadto dla realizacji I części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 5)Odtworzenie terenów zielonych poprzez zastosowanie odpowiedniego podłoża wraz z wykonaniem trawników dywanowych siewem – trawa sportowa - po zakończeniu robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji dolnego źródła, 6)Koszt opłaty energetycznej za przyłączenie do grupy IV. 4.Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zadania, oraz na żądanie Zamawiającego przedłoży niezbędne dokumenty dla potrzeb związanych z prowadzeniem i rozliczeniem wniosku o dofinansowanie. Harmonogram rzeczowo – finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ , w/w dokumentach oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - dla części I zamówienia – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) - dla części II zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) - dla części III zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym samym postępowaniu w odniesieniu do każdej z części na którą złożył ofertę wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (o ile inny wykonawca należący do tej samej grupy kapitałowej również złożył ofertę). Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach