Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kraśniku

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Pomoc" ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Koszarowa 12 A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 825 22 57 , fax. 0-81 825 22 57
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Pomoc"
    ul. Koszarowa 12 A 12 A
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 0-81 825 22 57, fax. 0-81 825 22 57
    REGON: 00048646800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kraśniku. 2.Zakres realizowanego zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji 1 budynku mieszkalnego mieszczącego się przy ul. Piaskowej 22. 3.Charakterystyka budynku: a)ul. Piaskowa 22 - budynek mieszkalny wielorodzinny, IV-V kondygnacyjny, wolnostojący, podpiwniczony, 2-klatkowy. 4.Prace obejmują następujące roboty budowlane: docieplenie ścian zewnętrznych osłonowych budynków metodą lekką-mokrą w systemie DRYVIT polegającą na wykonaniu warstwy izolacyjnej z płyt styropianowych, przymocowanych do podłoża za pomocą masy klejącej z dodatkowym zastosowaniem łączników z tworzywa, wzmocnieniu izolacji siatką z włókna szklanego zatopionej w warstwie kleju, a następnie wykończeniu całości warstwą tynku mineralno-polimerowego, akrylowego lub silikatowego, naprawa i wyrównanie ubytków ścian, remont balkonów (loggi), gzymsów, cokołów obróbka blacharska wykonanie wypraw elewacyjnych z mas tynkarskich malowanie farbą elewacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlane załączone do SIWZ. 5.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej nr 93 8717 0009 2001 0003 1655 0001 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium-Przetarg na termomodernizację budynku ul. Piaskowa 22. 4.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 15.06.2009 r. do godz. 10.30 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego) 5.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6.Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem IX pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 10.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej 2 zadania w zakresie termomodernizacji budynków polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych o wartości min. 200 tys zł brutto każde oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (branża ogólnobudowlana) 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał. nr 4 do SIWZ) . Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: - co najmniej 2 zadania w zakresie termomodernizacji budynków polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych o wartości min. 200 tys zł brutto każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zał. Nr 5 do SIWZ, oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (branża ogólnobudowlana), oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z zał. nr 2 do SIWZ. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w/w oświadczenie. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. VI. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU. 1.Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - wg wzoru - zał. nr 3 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 6.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. Nr 5 do SIWZ. 7.Dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (branża ogólnobudowlana), oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie/ z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 2.Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.Podmioty występujące wspólnie muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w rozdz. VI pkt 2, 3 natomiast warunki określone w pkt 1 (w zakresie wpisu do ewidencji lub KRS) i 4 (nie podleganie wykluczeniu) - każdy wykonawca musi spełnić oddzielnie. Uwaga! Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), dlatego muszą oni spełniać warunki określone w rozdziale VIII.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach