Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków biurowych A i D na terenie Śląskiego Centrum Logistyki S.A.

Śląskie Centrum Logistyki S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Portowa 28
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3018403, 3018402 , fax. 032 3018405, 3018435
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Logistyki S.A.
    ul. Portowa 28 28
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3018403, 3018402, fax. 032 3018405, 3018435
    REGON: 00141584900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scl.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków biurowych A i D na terenie Śląskiego Centrum Logistyki S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie docieplenia budynków A i D na terenie Śląskiego Centrum Logistyki S.A w Gliwicach przy ul. Portowej 28. Powierzchnia docieplenia płytami styropianowymi budynku A wynosi ok. 700m2 a budynku D ok. 400m2. Ściany budynku D po zdemontowaniu elewacji z sidingu należy dodatkowo obić płytami OSB przed naklejeniem płyt styropianowych. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie od następnego dnia po podpisaniu umowy do 30 września 2010 r. wykonać cały zakres zamówienia podany w kosztorysie ofertowym zgodnie z wymogami Specyfikacji i w zakresie określonym w projekcie. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia terenu robót, zorganizowania odbioru odpadów, których stał się wytwórcą podczas wykonywania robót i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) W przypadku Konsorcjum należy załączyć oświadczenie stanowiące zał. nr 2 SIWZ oraz pełnomocnictwo do reprezentowania uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) oświadczenie Zarządu Sp. z o.o. na zał. nr 3 SIWZ (lub wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 SIWZ); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 7) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na zał. nr 4 SIWZ (lub wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scl.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach