Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków administracyjnych Nadleśnictwa Choczewo w formule "zaprojektuj i wybuduj".

Nadleśnictwo Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84210 Choczewo, ul. Świerkowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 722 629 , fax. 585 722 606
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Choczewo
    ul. Świerkowa 8
    84210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 585 722 629, fax. 585 722 606
    REGON: 19003679500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków administracyjnych Nadleśnictwa Choczewo w formule "zaprojektuj i wybuduj".
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku biurowego oraz zaplecza socjalno-gospodarczego Nadleśnictwa Choczewo zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, audytami energetycznymi oraz treścią umowy. 2.Zakres prac będzie obejmował: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, jeśli będzie wymagane oraz dokumentów niezbędnych do podpisania umów przyłączenia do sieci zamontowanych przez Wykonawcę instalacji. 2)Wykonanie robót budowlanych – montażowych oraz instalacyjnych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. 3.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4.Roboty budowlane, w tym montażowe oraz instalacyjne, obejmują między innymi: 1) montaż instalacji fotowoltaicznej, 2) montaż źródła ciepła (kotłownia biomasowa), 3) montaż instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej, 4) montaż instalacji grzewczej, 4) montaż instalacji automatyki i sterowania, 5) montaż instalacji oświetlenia, 6) malowanie wszystkich ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których będą prowadzone roboty montażowe. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy oraz audyty energetyczne wraz z opinią audytorską (załącznik nr 1 do SIWZ). 6.Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 5 mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równo ważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 7.Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 8.Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano-montażowe na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. Gwarancja na urządzenia zgodnie z gwarancją producentów (minimalne okresy gwarancji zostały określone w PFU). 9.Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu – po uprzednim kontakcie tel. z Sekretarzem - Adamem Semmerlingiem tel.: 58 – 57 -22-621. 10.Roboty budowlane prowadzone będą na obiekcie czynnym, w związku z czym Wykonawca obowiązany jest ustalić z Zamawiającym i uwzględnić w harmonogramie terminy robót jak najmniej kolidujące z funkcjonowaniem urzędu. Wykonawca w trakcie robót zabezpieczy wyposażenie pomieszczeń (m.in. meble, sprzęt komputerowy) przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniem, a w razie uszkodzenia lub zniszczenia pokryje koszty z tym związane. 11.Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy wszystkich osób wykonujących roboty budowlane, objęte przedmiotem zamówienia (wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz projektantów). 12.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 11 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a)Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. b)Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c)Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w ust. 11 określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach