Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4784561
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
al. Jana Pawła II 7 7
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4784561 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju (DZP/38/382-29/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Blok łóżkowy wchodzi w skład kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Blok łóżko - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla Części A - Zadania nr 1 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie układu kolektorów słonecznych - 50 000,00 zł - dla Części B - Zadania nr 2 - Wymiana stolarki zewnęt
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP; 2)Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania; 3) Wykonawcy muszą wykazać, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku zaistnienia przesłanki określonej w art. 24 Ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3)Wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie oferowanego zadania z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami, np. referencje, potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie: - w przypadku złożenia oferty na Część A - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia co najmniej jedną inwestycję o wartości minimum 400 000,00 zł netto o podobnym charakterze; - w przypadku złożenia oferty na Część B - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia co najmniej jedną inwestycję o wartości minimum 1 600 000,0 zł netto o podobnym charakterze; 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca w załączniku nr 4 wskazał osoby, którymi będzie dysponował); 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w procesie budowy przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa Budowlanego: - w przypadku złożenia oferty na Część A - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia wykazanie co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej (w zakresie sieic instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych) do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z kserokopią uprawnień i aktualnym na dzień złożenia oferty zaświadczeniem o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego; - w przypadku złożenia oferty na Część B - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia wykazanie co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z kserokopią uprawnień i aktualnym na dzień złożenia oferty zaświadczeniem o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego; 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: - w przypadku złożenia oferty na Część A - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia na sumę nie mniejszą niż 700 000,00 zł - w przypadku złożenia oferty na Część B - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 700 000,00 zł; 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: - w przypadku złożenia oferty na Część A - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia o sumie nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto; - w przypadku złożenia oferty na Część B - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia o sumie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń budynku Kuchni na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania Przebudowa i rozbudowa budynku Pralni i części budynku Warsztatów na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa starylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego wraz z dostawą wyposażenia i urządzeń medycznych wykorzystywanych w procesie sterylizacji(aranżacja pomieszczeń dla celów sterylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego)
Dodano: 2016-07-26 - Roboty awaryjne - III
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji Przebudowa Centralnej Sterylizatorni oraz Izby Przyjęć i Poradni Ginekologiczno-Położniczej wraz ze szkołą rodzenia
Dodano: 2016-07-06 - Roboty awaryjne - II
Dodano: 2016-07-05 - Budowa sterylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego wraz z dostawą wyposażenia i urządzeń medycznych wykorzystywanych w procesie sterylizacji
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie projektu i przebudowy pomieszczeń apteki zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Medyków 14
Dodano: 2016-06-29 - Roboty budowlane polegające na przebudowie 8 pomieszczeń sanitarnych na oddziałach szpitalnych w budynku głównym szpitala Centrum Psychiatrii przy ul. Korczaka 27 w Katowicach w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-06-23