Gmina Lututów ogłasza przetarg
- Adres: 98360 Lututów, ul. Klonowska
- Województwo: łodzkie
- Telefon/fax: tel. 438 714 880 , fax. 438 714 052
- Data zamieszczenia: 2017-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lututów
ul. Klonowska 8
98360 Lututów, woj. łodzkie
tel. 438 714 880, fax. 438 714 052
REGON: 73093434683000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomoderniazcja Budynku Urzędu Gminy Lututów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuję termomodernizację budynku Urzędu Gminy Lututów z częścią Poczty i Telekomunikacji (Orange Polska S.A.) tj.: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; docieplenie cokołu, ścian zewnętrznych i stropodachu, stropu nad wejściem do budynku; wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; elementy elewacji; wymiana instalacji odgromowej; wykonanie modernizacji systemu grzewczego (wymiana orurowania, grzejników, zaworów); porządkowanie terenu. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. UWAGA : W kosztorysach nakładczych budowlanych/ bez centralnego ogrzewania/ znajdują się nakłady na roboty budowlana dla Poczty Polskiej i Telekomunikacji Polskiej (Orange Polska S.A.)- koszty robót dla tych instytucji należy wydzielić z kosztów całej inwestycji/ będą to osobne pozycje w kosztorysie ofertowym/. W 2017 roku przewidziane są do wykonania roboty do 100 000,00 zł przy wymianie stolarki okiennej budynku Urzędu Gminy. Pozostałe roboty będą realizowane w 2018 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy złożyć w formie oryginału do depozytu w KASIE (w godzinach 8:00 do 14:00) znajdującej się w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Klonowska, 98-360 Lututów lub złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 24.11.2017 r. do godziny 09:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania kompetencji i uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizację co najmniej 2 zamówień dotyczących robót termomodernizacyjnych budynków tj.: docieplenia ścian, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi o wartości min. 300 000,00 zł każda. Informacja powyższa powinna wynikać z żądanych przez zamawiającego dokumentów (rozdział 7 specyfikacji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony dokument zamówienia (wg załączonego wzoru nr 1 ); pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty); kosztorys ofertowy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20 - Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-19 - „Przebudowa korytarzy na I i II piętrze Szkoły Podstawowej w Poświętnem”
Dodano: 2024-07-19 - Budowa, modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bolesławiec
Dodano: 2024-07-18 - Rewitalizacja parku wiejskiego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie.
Dodano: 2024-07-18 - "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż.”
Dodano: 2024-07-18