Skarb Państwa - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-112 Kielce, ul. Wapiennikowa
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 361 07 86 , fax. 41 361 39 06
- Data zamieszczenia: 2020-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach
ul. Wapiennikowa
25-112 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 361 07 86, fax. 41 361 39 06
REGON: 29264753100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: piorin.gov.pl/kielce
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termoizolacja ścian zewnętrznych budynku administracyjno-biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21A – postępowanie II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termoizolacja ścian zewnętrznych budynku administracyjno-biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21A”. 1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielny na dwie części: Zadanie Nr 1 (część 1) i Zadanie Nr 2 (część 2) 2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a)przedmiar robót (dla Zadania Nr 1) – stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ b)przedmiar robót (dla zadania Nr 2)- stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ do SIWZ d) projekt umowy - stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ 3. Roboty będą realizowane w czynnym budynku Zamawiającego, Wykonawca w toku wykonywania robót jest obowiązany zapewnić niezakłócone funkcjonowanie Zamawiającego z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: dla Zadania Nr 1 - 4000,00 zł. dla Zadania Nr 2 - 1000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru określonego w Załączniku Nr 9 do SIWZ Informacje zawarte w niniejszym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 10 do SIWZ. Uwaga: Zobowiązanie powinno zostać złożone w formie pisemnej. Kosztorys ofertowy według załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Dokumenty z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy w szczególności: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub 2) inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika. Wymagana forma- oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” zgodnie z opisem w rozdz. XII SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04 - Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
Dodano: 2024-07-02 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów”.
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w systemie „zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap IV z podziałem na części
Dodano: 2024-06-29 - „Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”
Dodano: 2024-06-28 - Wymiana kabin natryskowych i brodzików
Dodano: 2024-06-25 - „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Dzierzgów, Bałków i Chycza” dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Jurków wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury towarzyszącej, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-06-21 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2024-06-19