Przetargi.pl
Teatr Ziemi Rybnickiej w dzielnicy Śródmieście; adaptacja części holu głównego na potrzeby przebudowy pomieszczeń kasy biletowej i portierni; realizacjaw systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Teatr Ziemi Rybnickiej w dzielnicy Śródmieście; adaptacja części holu głównego na potrzeby przebudowy pomieszczeń kasy biletowej i portierni; realizacjaw systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Jego zakres obejmuje: - zapoznanie się z materiałami wyjściowymi, - opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i opinii, - przekazanie projektu Zamawiającemu w celu złożenia wniosku o pozwolenie na budowę, - wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z przekazaniem Zamawiającemu oświadczenia tej osoby o przyjęciu w/w funkcji, - realizacja robót w oparciu o opracowany i zatwierdzony projekt, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej adaptacji części holu głównego na potrzeby przebudowy pomieszczeń kasy biletowej i portierni w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy; celem przebudowy jest powiększenie powierzchni użytkowej w/w pomieszczeń i poprawę ich funkcjonalności. 2. Wykonanie robót budowlanych obejmujących: - demontaż lady kasowej, - demontaż drzwi do portierni (do ponownego zabudowania), - rozbiórka ścianek działowych, - wykonanie nowych ścianek, - przebudowa instalacji elektrycznej, - wykonanie tynków, - montaż stolarki drzwiowej i przeszklenia okna kasowego, - wykonanie podestu roboczego przy stanowiskach kasowych, - wykonanie nowej lady kasowej, - roboty malarskie. Szczegółowy opis zadania zawarto w programie funkcjonalno-użytkowym. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektów, które dostosowane są do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (dotyczy każdego zadania): - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie demontaży, - wznoszenie ścianek działowych, - tynkowanie, - zakładanie stolarki drzwiowej i przeszkleń, - malowanie, montaż wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach