Przetargi.pl
Tankowanie paliw płynnych do eksploatowanych przez Urząd Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju w systemie bezgotówkowym za pomocą kart paliwowych (znak sprawy ZP-123/12).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tankowanie paliw płynnych do eksploatowanych przez Urząd Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju w systemie bezgotówkowym za pomocą kart paliwowych (znak sprawy ZP-123/12).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest tankowanie paliw płynnych do eksploatowanych przez Urząd Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju w systemie bezgotówkowym za pomocą kart paliwowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną stację w odległości nie większej niż 2,5 km (plus minus 500 m) od siedziby Zamawiającego w Warszawie, ul. Nowogrodzka 43. Wymagana jest dostępność stacji w dni robocze, nie krócej niż w godzinach 7.00 - 17.00. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje paliw (ilości podane poniżej są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego): -olej napędowy - 10 100 litrów/okres obowiązywania umowy; -benzyna bezołowiowa Pb95 - 14 600 litrów/okres obowiązywania umowy. Oferowane paliwa musza spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz: -benzyna bezołowiowa powinna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 228:2010 (U), -olej napędowy powinien spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 590:2010 (U) i powinien być przydatny do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kupowanych paliw, będących przedmiotem zamówienia w zależności od potrzeb zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Sprzedaż paliw dokonywana będzie według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu na stacji Wykonawcy pomniejszona o zaoferowany rabat. Wykonawca składając ofertę, ma obowiązek zaproponować wysokość upustu od ceny brutto z dnia zakupu za 1 l tankowanego paliwa. Upust powinien być wyrażony procentowo i będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy. Wykonawca prowadzić będzie ewidencję zakupywanego paliwa, z możliwością identyfikacji tankowanego samochodu lub urządzenia, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa, ceny za 1 litr, wartości zakupu. Zestawienie to będzie każdorazowo dołączane do faktur. Wykaz samochodów wraz z numerami rejestracyjnymi Zamawiający przedłoży wraz z umową. W celu umożliwienia Zamawiającemu bezgotówkowego zakupu paliwa Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie karty paliwowe wystawione na numery rejestracyjne pojazdów. Karty te muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu dodatkowych kart paliwowych w przypadku zakupu nowego samochodu lub w przypadku zniszczenia lub zgubienia karty. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie 2 faktur VAT w miesiącu: 1-15 dzień miesiąca, 16- ostatni dzień miesiąca, płatnych w terminie 21 dni od daty od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wzajemnych rozliczeń będzie miesięczne zestawienie wydania paliw dla poszczególnych kart paliwowych, z uwzględnieniem daty tankowania, ilości i rodzaju zatankowanego paliwa, numeru karty tankowanego pojazdu, nazwiska i podpisu odbiorcy. Wykaz ten dołączany będzie co miesiąc do faktury VAT. Wykonawca będzie się rozliczał z Zamawiającym jedynie w PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach