Przetargi.pl
SZP/242-057/2024_Adaptacja instalacji w bud. A9 PWr. zlokalizowanym przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu pod potrzeby montażu aparatury badawczej Wydziału Chemicznego w systemie zaprojektuj i wybuduj.

POLITECHNIKA WROCŁAWSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
    wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 000001614
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SZP/242-057/2024_Adaptacja instalacji w bud. A9 PWr. zlokalizowanym przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu pod potrzeby montażu aparatury badawczej Wydziału Chemicznego w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja instalacji w budynku A9 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanym przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu pod potrzeby montażu aparatury badawczej Wydziału Chemicznego w systemie zaprojektuj i wybuduj.Zakres prac obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych oraz montażowych, wykonanie niezbędnych robót budowlanych.Realizacja umowy następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej:a) Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej.b) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji wykonanej w I Etapie.1.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych wszelkich branż budownictwa, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych w zakresie opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz wytycznych Zamawiającego na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w ramach realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówieniaznajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45000000-7 Roboty budowlane45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45331231-4 Instalowanie sprzętu chłodzącego45442100-8 Roboty malarskie45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej71321000-4 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznychinstalacji budowlanych71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energia elektrycznąZamawiający przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 95 uPzp. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) obejmują następujące rodzaje czynności:- roboty sanitarneSzczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.4. zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że 2.4.1 należycie zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub modernizacji instalacji wentylacji i klimatyzacji o wartości co najmniej 170 000,00 zł brutto*w obiekcie użyteczności publicznej.** obiekt użyteczności publicznej - zgodnie z definicją działu I paragrafu 3 ustęp 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225).*Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia do niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do BZP).2.4.2 dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj.osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 682) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 551) a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach:1) sanitarna – kierownik robót budowlanych;2) elektryczna - kierownik robót budowlanych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach