Przetargi.pl
SZLAK KAMIENIA

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2017-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SZLAK KAMIENIA
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Szlak Kamienia” 2. Przedsięwzięcie przewidziane do dofinansowania w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska OP 2 Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego na rzecz wspierania Zatrudnienia ,współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: CZĘŚĆ Nr 1: „Wykonanie i montaż tablic informacyjnych na terenie miasta Strzegom” CZĘŚĆ Nr 2: „ Budowa Alei rzeźb wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu” CZĘŚĆ Nr 3: „Punkt widokowy Góra Krzyżowa – oświetlenie krzyża” Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań, to jest na CZĘŚĆ 1 i/lub na CZĘŚĆ 2 i/lub na CZĘŚĆ 3. 2.1. CZĘŚĆ Nr 1 „ Wykonanie i montaż tablic informacyjnych na terenie miasta Strzegom”. Zakres robót obejmuje wykonanie i montaż 14 szt. tablic informacyjnych ze szkła hartowanego, bezpiecznego na słupkach granitowych lub mocowanych bezpośrednio do obiektu w tym : - 2 szt. o wymiarach 300x 200 cm - 12 szt. oraz o wymiarach 100x50 cm Lokalizacja miejsc montażu tablic: a) Kościół Zbawiciela Świata i Centrum Aktywności Społecznej Karmel b) Wież Dziobowa, c) Pomnik księżnej Anny i Strzegomskie Planty, Mury Obronne, d) Wieża Targowa, e) Ratusz Miejski , f) Pomnik św. Jana Nepomucena, g) Kamienna studnia przy ul. Św. Anny, h) Kościół Św. Barbary, i) Bazylika Mniejsza Św. Apostołów Piotra i Pawła, j) Aleja Wojska Polskiego - 2 szt. ( opis tablic znajduje się - w dokumentacji technicznej dotyczącej CZĘŚCI nr 2- projekt wykonawczy arch.konstr.zieleń rys. AT) Zakres robót dla CZĘŚCI 1. objęty jest pozwoleniem na budowę – decyzja nr 7/2017 z dnia 03 stycznia 2017 r. wydana przez Starostę Świdnickiego oraz decyzja nr 1739/2016 z dnia 20 grudnia 2016 r. wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu delegatura w Wałbrzychu. Dokumentacja dla części 1 obejmuje: Projekt budowlany, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót , Przedmiar robót, Wyciąg z projektu wykonawczego dot. CZĘŚCI nr 2- projekt wykonawczy arch.konstr.zieleń rys. AT Zamawiający przewiduje płatność jedną fakturą po zakończeniu zadania. 2.2. CZĘŚĆ 2: „Budowa Alei rzeźb wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu” Zadanie obejmuje wykonanie Alei rzeźb wzdłuż ulicy Aleja Wojska Polskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Dworcową do ul. Kolejowej . Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: a) roboty ziemne związane z rozbiórkami, wykopami i ukształtowaniem terenu, b) roboty budowlane drogowe w tym: wykonanie parkingów o nawierzchni asfaltowej, ułożenie nawierzchni z kostki i płyt granitowych, uzupełnienie krawężników granitowych stanowiących obrzeże trawnika, c) roboty elektryczne związane z wykonaniem oświetlenia , monitoringu, złącza bezpiecznikowego, zasilania fontanny d) roboty związane z wykonaniem fontanny posadzkowej i jej rozruch, e) roboty związane z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej, przyłącza wodociągowego, f) roboty zwiane z wykonaniem sieci światłowodowej, kanalizacji teletechnicznej, okablowania, instalacji punktów kamerowych systemu monitoringu wizyjnego, zakup klucza sprzętowego i licencji do systemu Indygo Vision, konfiguracja systemu, g) roboty związane z wycinką, nasadzeniami, przesadzeniami drzew i krzewów, założeniem trawnika i pielęgnacją zieleni wraz z pierwszym koszeniem, h) roboty związane z pracami ogólnobudowlanymi, tj. budowa fundamentów pod rzeźby, słupy, studnie i zbiorniki żelbetowe- części podziemnej fontanny, i) roboty związane z dostawą i montażem małej architektury jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, trejaże, słupki podświetlane z tablicami informacyjnymi, j) demontaż i przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość do 2 km) 3 szt. rzeźb kamiennych ustawionych na terenie objętym inwestycją, k) inne niezbędne roboty do wykonania zadania zgodnie z zakresem projektowym. Zakres robót dla CZĘŚĆI 2 objęty jest pozwoleniem na budowę- decyzja nr 1187/2016 z dnia 19.09.2016r. wydanego przez Starostę Świdnickiego znak WB 6740.1169.2016.3 Uwaga: Zakres CZĘŚCI 2 nie obejmuje wykonania 2 tablic informacyjnych, które przewidziano do realizacji w CZĘŚCI 1. Dokumentacja dla Części 2 obejmuje: Projekt budowlany, (wraz z zawartymi w nim suplementami), Projekt budowlany wykonawczy, Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej, Projekt wykonawczy branży drogowej Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót Wykonawca powinien: • Zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej ulicy również w trakcie realizacji inwestycji. • Zdemontowane ławki i kosze na śmieci Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75, • Kostkę kamienną i płyty zdemontowane z istniejącego chodnika , należy oczyścić przebrać, posortowane w paletach przewieźć na plac przy ul. Brzegowej w Strzegomiu. • Z uwagi na to, że równocześnie na styku terenu budowy, będzie realizowany projekt związany z budową ścieżki rowerowej, należy przewidzieć ścisłą współpracę w celu koordynacji obu inwestycji. • Wykonawca zobowiązany będzie udostępniać Teren Budowy obcym wykonawcom do prowadzenia robot związanych z usunięciem kolizji i/lub wymianą sieci infrastruktury podziemnej oraz wykonującym prace na innym zleceniu Zamawiającego dostawcom i wykonawcom robót budowlanych. W terminie 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Harmonogram powinien zwierać poszczególne elementy robót , które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. Wykonawca może wprowadzić dodatkowe podpunkty, jednak powinny one stanowić wyodrębnione części, które można odebrać i rozliczyć. W harmonogramie należy uwzględnić : - fakturowanie częściowe - maksymalnie 4 faktury częściowe oraz fakturę końcową. - ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 20% wynagrodzenia. 2.3. CZĘŚĆ Nr 3: ”PUNKT WIDOKOWY GÓRA KRZYŻOWA – OŚWIETLENIE KRZYŻA” Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenie krzyża znajdującego się w punkcie widokowym na Górze Krzyżowej w Strzegomiu za pomocą reflektorów punktowych wraz z wykonaniem bezprzewodowego monitoringu punktu. Do podstawowych robót należy m.in.: - przygotowanie placu budowy, - wiercenie otworów pod kotwy fundamentowe, - wykonanie żelbetonowej ławy fundamentowej, - montaż oświetleniowego słupa hybrydowego, - montaż urządzeń fotowoltaicznych, - montaż urządzeń monitoringu bezprzewodowego, - montaż szafki rozdzielczej, - montaż urządzeń teleinformatycznych i akumulatorów w szafce rozdzielczej, - prace rozruchowe, - pomiary powykonawcze, -zakup licencji do kamery. Zakres robót dla CZĘŚCI 3 objęty jest pozwoleniem na budowę – decyzja Nr 1224/2016 z dnia 27 września 2016 r., wydana przez Starostę Świdnickiego Dokumentacja dla Części 3 obejmuje: Projekt budowlany Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Przedmiar robót Zamawiający przewiduje płatność jedną fakturą po zakończeniu zadania. 3. OPIS WSPÓLNY DLA CZĘŚĆI 1, 2, 3 3.1. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, uzgodnienia z gestorami sieci, dostawcami mediów, decyzji konserwatora zabytków, STWiORB) oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 3.2. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na STWiORB, który uszczegóławia projekt budowlany oraz opis robót nie wyszczególnionych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest wymagane w ramach realizacji zamówienia. 3.3. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak, w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. 3.5. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 3.6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, - sporządzenie planu BIOZ, - obsługę geodezyjną całości inwestycji, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, - zapewnienie zaplecza biurowo-socjalnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na prowadzenie spotkań poświęconych prowadzeniu robót i wyposażenie w sprzęt umożliwiający prowadzenie spotkań dla minimum 6 osób i zapoznawania się z dokumentami. - wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń potrzebnych do odbioru inwestycji, - rozruch technologiczny instalacji fontanny, - doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, - montaż na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (tablice przekaże Zamawiający). - przeszkolenie użytkowników w zakresie korzystania z zainstalowanej infrastruktury -oświetlenia, monitoringu, fontanny, fotowoltaiki (lista obecności, materiały ze szkolenia, protokół), - pierwsze koszenie trawników . 3.7. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy kosztorys, który stanowił podstawę ustalenia ceny ryczałtowej. 3.8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż : Część 1 – 40 000,00 zł Część 2 – 2 400 000,00 zł Część 3 – 60 000,00 zł Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 3.9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.). 3.10. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w SIWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonymi w SIWZ i dokumentacji technicznej oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach 3.11. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45233161-5 Roboty budowlane z zakresie ścieżek pieszych 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodne 48500000-3 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 51900000-1 Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 44200000-2 Wyroby konstrukcyjne 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 45332000-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 3.12. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne związane z rozbiórkami, wykopami i ukształtowaniem terenu, b) roboty budowlane drogowe , ułożenie nawierzchni z kostki i płyt granitowych, c) roboty elektryczne związane z wykonaniem oświetlenia , monitoringu, złącza bezpiecznikowego, zasilania fontanny e) roboty związane z wykonaniem fontanny posadzkowej i jej rozruch, d) roboty związane z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej, przyłącza wodociągowego, e) roboty zwiane z wykonaniem sieci światłowodowej , kanalizacji teletechnicznej, okablowania, instalacji punktów kamerowych systemu monitoringu wizyjnego, f) roboty związane z wycinką , nasadzeniami, przesadzeniami drzew i krzewów, założeniem trawnika i pielęgnacją zieleni wraz z pierwszym koszeniem, g) roboty związane z pracami ogólnobudowlanymi, tj. budowa fundamentów pod rzeźby, słupy, studnie i zbiorniki żelbetowe- części podziemnej fontanny, h) roboty związane z montażem małej architektury , 3.13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12. czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub/i • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony oraz wykazem godzin pracy, zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub/i • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub/i • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12. czynności. 3.16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach