Przetargi.pl
Szkolne centrum E - learningowe

Burmistrz Miasta Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6455300 , fax. 089 6452558
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubawa
    ul. Rzepnikowskiego 9a 9a
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6455300, fax. 089 6452558
    REGON: 51001158900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolne centrum E - learningowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do projektu pn. Szkolne centrum E - learningowe, w tym: 1) Serwer - 1 szt. 2) Monitor 24`` LED - 1 szt. 3) Komputer nauczycielski - 1 szt. 4) Komputer uczniowski - 24 szt. 5) Projektor multimedialny - 1 szt. 6) Tablica interaktywna - 1 szt. 7) Szafa z chłodzeniem dla serwera - 1 szt. 8) Kamera cyfrowa - 1 szt. 9) Aparat fotograficzny cyfrowy - 1 szt. 10) Urządzenie wielofunkcyjne 4 w 1 - 1 szt. 11) Platforma e-learningowa - 1 szt. 12) Program do obróbki grafiki - 1 szt. 13) Program do obróbki filmów - licencja na 2 stanowiska 14) Pakiet programów edukacyjnych dla klas I-III - licencja na 25 stanowisk 15) Pakiet programów edukacyjnych dla klas IV-VI - licencja na 25 stanowisk 1.2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania zamawiającego, dotyczące parametrów technicznych określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, t.j.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeże­li ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniającą wykonanie zamówienia, c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1. SIWZ i art 22 ust. 1 ustawy. b)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto. 1.3.W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty i oświadczenia: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. b)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, opisanego w pkt 5.2. lit. b) niniejszej SIWZ, Wykonawca załączy do oferty: a)wykaz wykonanych dostaw, wg, załącznika nr 4 do SIWZ zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.2. lit. b), z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania prac. b)dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 3.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i pkt 5 niniejszej SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 4.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1. niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. lit. a), d), e), f) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5.2 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. lit. c) SIWZ - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.6.1. lit. a) i c) oraz w pkt 6.6.2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.6.1. lit. b) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.4 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6.1. i 6.6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 7.Ponadto Wykonawca załączy do oferty: a)wykaz oferowanego sprzętu wg załącznika 1a do SIWZ, w którym łączna cena musi odpowiadać tej zapisanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) b)charakterystyka sprzętu / oprogramowania oferowanego przez wykonawcę wg załącznika nr 1b do SIWZ - na tej podstawie Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań sprzętu określonego w załączniku nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach