Przetargi.pl
Szkolenie Public Relations realizowane przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego. Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy

Urząd Gminy Stolno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-212 Stolno,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6770900
  • Data zamieszczenia: 2010-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stolno
    86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6770900
    REGON: 00054498700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie Public Relations realizowane przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego. Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST) , zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatową z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Czym zajmuje się public relations? a. Public relations jako tworzenie reputacji, b. Estetyka Public Relations, c. Public relations jako dialog z otoczeniem, 2. Rola badań marketingowych w kształtowaniu PR instytucji. a. Funkcje badan marketingowych, b. Rodzaje badan marketingowych, c. Metody badania opinii. 3. dentyfikacja wizualna instytucji, a. Determinanty wizerunku, b. Opracowanie materiałów promocyjnych - ulotki, informatory, c. Dress code pracowników administracji publicznej. 4. Planowanie strategii PR. a. Wybór celów działań PR b. Analiza potrzeb i możliwości partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych, c. Przygotowanie budżetu, d. Opracowanie programu i harmonogramu działań. 5. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie PR. a. Proces komunikacji interpersonalnej b. Bariery w procesie komunikacji w instytucji, c. Narzędzia komunikacji wewnętrznej 6. Efektywna komunikacja z partnerami zewnętrznymi. a. Identyfikacja najważniejszych partnerów instytucji, ich potrzeb i potencjału, b. Techniki komunikowania się z partnerami zewnętrznymi, c. Lobbying. 7. Organizacja imprez PR a. Drzwi otwarte, b. Konferencje, c. udział w imprezach targowych 8. Kontakty z mediami, a. Przygotowanie komunikatów informacyjnych do mediów b. Kontakty z dziennikarzami, c. Przygotowanie do wywiadów d. Organizacja konferencji prasowej, Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. Szkolenie zostanie zrealizowane w terminie od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą maksymalnie do 20 grudnia 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dokładnych terminów realizacji szkolenia. Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). W szkoleniu będzie brało udział 12 osób (1 grupa szkoleniowa), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin zajęć dziennie przez okres 3 dni. Miejsce realizacji szkolenia: siedziba Urzędu Gminy Stolno. Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne w postaci projektora lub rzutnika obrazu, tablicy. Wykonawca zapewnia pozostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia (np. komputer przenośny); Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń; zimne napoje minimum 0,5 litr na jednego uczestnika (dwa rodzaje: sok, woda), ciasto (minimum dwa rodzaje; po 1 porcji na 1 uczestnika w trakcie 1 przerwy) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówki). Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność (plus jeden komplet do akt zamawiającego) oraz certyfikaty o ukończeniu szkolenia; Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. Wykaz zawierający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie trenera, Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie w/w dokumentów szkolenia. Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na z raportem przekaże Zamawiającemu; Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. Wykonawca zabezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z kursem, a kopie polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach