Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8457501 , fax. 59 8457500
- Data zamieszczenia: 2012-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Leszczyńskiego 8 8
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8457501, fax. 59 8457500
REGON: 77128612000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkolenie: Kwiaciarz - bukieciarz z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy do 10 osób bezrobotnych, na temat: Kwiaciarz - bukieciarz z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem 2. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie na szkolenie mniejszej liczby osób bezrobotnych, jednakże nie mniej niż 8 osób. 3. Ilość godzin szkolenia przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 300 w tym 60 godzin teorii, 20 godzin warsztatów dot. fakturowania i obsługi kas fiskalnych, 60 godzin warsztatów dot. kwiaciarstwa-bukieciarstwa i 160 godzin praktyki zawodowej w kwiaciarni. 4. Program szkolenia oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: 1. nazwa i zakres szkolenia 2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia 3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia 4. cele szkolenia 5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej 6. treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych 7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 8. sposób sprawdzania efektów szkolenia. 5. Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i obejmować swym zakresem tematykę dot. kwiaciarstwa - bukieciarstwa (co najmniej: kompozycje roślinne w naczyniach, wiązanki okolicznościowe, florystyka ślubna, florystyka komunijna, florystyka pogrzebowa, dekoracje na Boże Narodzenie, Wielkanoc, Walentynki, dożynkowe, stołów i kościołów, z roślin doniczkowych), obsługi kas fiskalnych i fakturowania. 6. Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego wg planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Szkolenie musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 16.00. 8. Czas trwania szkolenia - nie więcej niż 8 godzin dziennie. 9. Miejsce szkolenia: Słupsk (zajęcia teoretyczne i warsztaty) oraz Słupsk i/lub Ustka (zajęcia praktyczne w kwiaciarni/kwiaciarniach). 10. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). 12. Wykonawca zobowiązany jest: 1. wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia: zeszyt 60-cio kartkowy formatu A-5, długopis, ołówek, aktualny podręcznik z zakresu dot. bukieciarstwa, aktualny podręcznik lub skrypt dot. obsługi kas fiskalnych i fakturowania - materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć za potwierdzeniem. 2. zapewnić poczęstunek w każdym dniu szkolenia w postaci: ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna), ciastek, cukru i śmietanki, 3. zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) 4. zapewnić uczestnikom szkolenia dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk) 5. zapewnić: -salę szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w: - odpowiednią ilość stanowisk (stoliki/ławki, krzesła dla 10 osób), - tablicę kredową i/lub sucho ścieralną i/lub flipchart z zapasem kartek, - rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny - 10 sprawnych kas fiskalnych - 10 stanowisk komputerowych z legalnym oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć z zakresu fakturowania - praktykę w kwiaciarni/kwiaciarniach na terenie Słupska i/lub Ustki - materiały do wykonania części warsztatowej w wymiarze 60 godzin i części praktycznej w kwiaciarni/kwiaciarniach w wymiarze 160 godzin, zawierające elementy kompozycje roślinne w naczyniach, wiązanki okolicznościowe, florystyka ślubna, florystyka komunijna, florystyka pogrzebowa, dekoracje na Boże Narodzenie, Wielkanoc, Walentynki, dożynkowe, stołów i kościołów, z roślin doniczkowych, - przedłożyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia co najmniej na 2 dni przed dniem jego rozpoczęcia 6. zapewnić przez cały okres trwania szkolenia kadrę realizującą szkolenie, wskazaną w swojej ofercie, z zastrzeżeniem pkt XVII 3 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-21 - prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-02 - ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-05-24 - Krawiec - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - Fryzjer - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Sprzedawca-magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Księgowość, Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkolenia dla osób bezrobotnych na temat: Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów, realizowanego w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych na temat: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, realizowanych w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do C lub D
Dodano: 2016-04-15