Przetargi.pl
Szkolenie: Brukarz.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8457501 , fax. 59 8457500
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Leszczyńskiego 8 8
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8457501, fax. 59 8457500
    REGON: 77128612000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie: Brukarz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy do 7 osób bezrobotnych, na temat: Brukarz. 2. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie na szkolenie mniejszej liczby osób bezrobotnych, jednakże nie mniej niż 5 osób. 3. Ilość godzin szkolenia przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 156 w tym 36 godzin teorii i 120 godzin praktyki. 4. Program szkolenia oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres szkolenia b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) cele szkolenia e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej f) treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 5. Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i obejmować swym zakresem tematykę z zakresu brukarstwa. 6. Zajęcia praktyczne muszą odbywać się pod nadzorem prowadzącego kurs i winny być wykonywane w ramach zajęć zgodnie z polskimi normami, sztuka budowlaną i przepisami BHP. 7. Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego wg planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 8. Szkolenie musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 16.00. 9. Czas trwania szkolenia - nie więcej niż 8 godzin dziennie. 10. Miejsce szkolenia: Słupsk. 11. Miejsce wykonywania części praktycznej w wymiarze 150 m2 znajduje się w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 8 - zapewnia zamawiający. 12. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). 14. Wykonawca zobowiązany jest: a) wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia: zeszyt 60-cio kartkowy formatu A-5, długopis, ołówek, aktualny podręcznik i/lub skrypt z zakresu objętego tematyką szkolenia - materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć za potwierdzeniem. b) zapewnić uczestnikom szkolenia ubrania robocze, nakolanniki, rękawice oraz w razie konieczności okulary ochronne zgodnie z przepisami BHP. c) zapewnić poczęstunek w każdym dniu szkolenia w postaci: ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna), ciastek, cukru i śmietanki, d) zapewnić wszelkie materiały niezbędne do wykonania części praktycznej szkolenia e) zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) f) zapewnić uczestnikom szkolenia dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk) g) zapewnić: -salę szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w: - odpowiednią ilość stanowisk (stoliki/ławki, krzesła dla 7 osób), - tablicę kredową i/lub sucho ścieralną i/lub flipchart z zapasem kartek, - rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny - materiały do wykonania części praktycznej (w wymiarze 120 godzin): szara kostka brukowa typu Behaton grubości 8 cm lub równoważna pod względem wzoru, jakości, funkcjonalności i parametrów, do wybrukowania 150 metrów kwadratowych powierzchni oraz w proporcjonalnej ilości obrzeża, korytka ściekowe i inne akcesoria oraz materiały niezbędne do wykonania zamówienia. h) przedłożyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia co najmniej na 2 dni przed dniem jego rozpoczęcia i) zapewnić przez cały okres trwania szkolenia kadrę realizującą szkolenie, wskazaną w swojej ofercie, z zastrzeżeniem pkt XVII 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach