Przetargi.pl
szkolenie /ABC Przedsiębiorczości/

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goldap.pup.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    szkolenie /ABC Przedsiębiorczości/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest na zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 12 - osobowej grupy bezrobotnych pn. /ABC Przedsiębiorczości/ 2. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami § 75 ust. rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193) i rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31.01.2012 r. (Dz. U. poz. 186), w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. 3. Miejsce szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w Gołdapi. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 25 godzin zegarowych obejmujących 21 godzin zajęć z zakresu I modułu i 4 godziny z zakresu II modułu. 5. Zakres szkolenia obejmuje: I moduł: aspekty prawne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, rejestracja działalności gospodarczej, zarządzanie firmą (podatki, ubezpieczenia społeczne, marketing w małej firmie), sporządzanie biznesplanu; II moduł: konsultacje prawno-ekonomiczne. 6. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Zajęcia powinny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godzin zegarowych dziennie. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. 8. Pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do szkolenia objętego zamówieniem. 9. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia, adekwatne do treści szkolenia tj. materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty) inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia catering w postaci (herbata, kawa, ciastka). 11. Szkolenie będzie finansowane z dodatkowych środków Funduszu Pracy z rezerwy ministra przeznaczonych na realizację czterech programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych faktur za osoby przeszkolone w ramach każdego z programów, według list przekazanych przez Zamawiającego. 9. Po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma: a) zaświadczenie ukończenia kursu zgodnie z wzorem z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31.01.2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, b) zaświadczenie ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 177, poz. 1193)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805320002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie certyfikatu jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goldap.pup.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach