Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi w miejscowości Nadrowo gmina Olsztynek

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi w miejscowości Nadrowo gmina Olsztynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonaniu zadnia pn. : Remont nawierzchni drogi w miejscowości Nadrowo gmina Olsztynek. Remont drogi (działka nr 5) obręb Nadrowo polegać będzie na utwardzeniu drogi szutrowej i wykonaniu nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych, o długości 140 mb w granicach działki nr 5 obręb Nadrowo. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) roboty przygotowawcze; 2) odwodnienia; 3) podbudowa; 4) nawierzchnie; 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarto w przedmiarze robót zamieszczonym w tzw. kosztorysie ofertowym (kosztorysie ślepym) stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, mapie lokalizacji inwestycji stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, zgłoszeniu robót budowlanych do Starostwa Powiatowego stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ, opisie technicznym stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Przedmiar robót opisujący zakres ilościowy prac stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Na podstawie przedmiaru należy wykonać kosztorys ofertowy. 6. Planowany przebieg inwestycji oznaczono na mapie lokalizacji inwestycji (stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ) kolorem żółtym. 7. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 8. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach