Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3242666 , fax. 32 3242694
- Data zamieszczenia: 2014-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kolejowa 2 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 32 3242666, fax. 32 3242694
REGON: 00345536200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
część Nazwa szkolenia min. l-ba godz. l-ba osób 1 Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci Minimum tematyczne: - rola i zadania opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci. Sylwetka zawodowa opiekuna, - wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, - wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, - wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, - organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, łącznie 180 20 30 40 50 40 2 2 Obsługa sprzętu do pielęgnacji zieleni Minimum tematyczne: Praktyka Teoria łącznie 35 15 20 2 Zamawiający ustala poniżej miesiące, w jakich winno być zrealizowane wsparcie: Część I - Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci Październik, listopad (z wyłączeniem dni 10,13,14 październik oraz 4 listopad) Część II - Obsługa sprzętu do pielęgnacji zieleni Październik (z wyłączeniem dni 10,13,14 październik) Obowiązki wykonawcy: 1. Wykonywanie czynności związanych z przedmiotem umowy z należytą starannością i czuwanie nad prawidłową realizacją. 2. Współpraca z koordynatorem projektu i pracownikami socjalnymi pracującymi z uczestnikami projektu. 3. Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 4. Przygotowanie po zakończonym szkoleniu/kursie protokołu zdawczo - odbiorczego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o: - niezgłoszeniu się uczestnika na szkolenie/kurs - przerwaniu szkolenia/kursu lub rezygnacji z uczestnictwa uczestników - każdorazowej nieobecności uczestnika na szkoleniu/kursie - faktach innych mających bezpośredni wypływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy. 6. Uczestnicy szkolenia/kursu winni mieć zapewnione: - materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów musi zostać potwierdzony przez każdego uczestnika poprzez złożenie stosownego oświadczenia - niezbędne maszyny, narzędzia, produkty konieczne do realizacji szkolenia/kursu - warunki przebiegu szkolenia/kursu w oparciu o zasady BHP - sale dydaktyczne powinny być wyposażone w odpowiednie miejsca siedzące, stoliki, sprzęt audiowizualny itp. dostosowany do potrzeb grupy słuchaczy 7. W celu potwierdzenia zrealizowania wsparcia Wykonawca winien prowadzić następującą dokumentację: - listy obecności - dzienniki zajęć - oświadczenia uczestników o odbiorze materiałów, dydaktycznych, biurowych , cateringu 8. Wykonawca zapewni catering: - na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 4 godziny lekcyjne w postaci przerwy kawowej - na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 6 godzin lekcyjnych w postaci przerwy kawowej i obiadu. Warunki przeprowadzenia szkoleń/kursów: 1. Szkolenia/kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z koordynatorem projektu. Zmiany harmonogramów winny być każdorazowo zaakceptowane przez Zamawiającego. 2. Zamawiający uiści zapłatę za faktyczną ilość przeszkolonych uczestników, a w przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania szkolenia/kursu Zamawiający zapłaci proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników do grup kursantów realizujących tożsame szkolenie/kurs. 4. Ustala się, że do czasu trwania szkolenia/kursu będzie wliczony czas przeznaczony na egzamin. 5. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00. Jednakże liczba godzin dziennie nie może przekroczyć ośmiu godzin. 6. Miejsce szkolenia winno zostać przygotowane w taki sposób, aby było dostosowane do wymogów bhp, zapewniało wszelkie sprzęty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 7. W przypadku, gdy zakres szkolenia wymagałby przemieszczenia się uczestników do innego miejsca niż wskazane w ofercie Wykonawca zapewni przewóz uczestnikom we własnym zakresie do miejsca odbywania się zajęć i z powrotem. 8. Wykonawca jest winien zapewnić uczestnikom szkoleń/kursów, aby były one realizowane zgodnie z przepisami bhp, należy także zabezpieczyć uczestników w niezbędną odzież ochronną, gdy wymaga tego charakter szkolenia/kursu. 9. Wykonawca zapewni uczestnikom na własność materiały szkoleniowe tj. podręczniki, skrypty, teczki, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp.). Materiał powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginały pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zrealizowaniu usługi. 10. Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy każdorazowo listę uczestników szkolenia/kursu. 11. Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopię polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 12. Na początku i na zakończeniu szkolenia/kursu zostaną z uczestnikami przeprowadzone ankiety oceniające wsparcie. 13. Po zakończeniu szkolenia/kursu każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabyte uprawnienia. Wszelkie dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją o współfinansowaniu ze środków EFS. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób kierowanych na szkolenia/kursy. 15. Wszelkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i we własnym zakresie. 16. Realizacja zamówienia winna nastąpić, nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie prozdrowotnych zajęć grupowych oraz indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych oraz wyjazdowych warsztatów rozwijających poczucie własnej wartości wraz z elementami dietetyki, wizażu i stylizacji dla niepełnosprawnych uczestników projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu.
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie warsztatów rozwijających poczucie własnej wartości wraz z elementami dietetyki, wizażu i stylizacji dla uczestników projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu. Warsztaty odbywać się będą w formie zajęć stacjonarnych na terenie miasta Zabrze...
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu motywacji do zmiany dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej
Dodano: 2016-07-25 - Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na dwie części
Dodano: 2016-07-25 - Zorganizowanie i przeprowadzenie trzydniowych wyjazdowych warsztatów dla 8 uczestniczek projektu Krok w przyszłość.
Dodano: 2016-07-19 - Kompleksowa organizacja treningów i warsztatów dla uczestników projektu Nowy start w lepszą przyszłość, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach
Dodano: 2016-07-12 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów rozwoju osobistego kobiet dla dwóch grup (każda z grup licząca po 7 uczestniczek) w ramach projektu pt. Krok w przyszłość realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy
Dodano: 2016-07-06 - Usługa zorganizowania i prowadzenia Klubu Rodzica z cateringiem kawowym dla 15 uczestników wraz z otoczeniem uczestników projektu pt. Krok w przyszłość realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy
Dodano: 2016-07-06 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu integracji społecznej dla uczestników/uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym -animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 z podziałem na część: A, B
Dodano: 2016-07-01