Przetargi.pl
Szkolenia Zamówienia publiczne realizowanego przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego - Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy

Urząd Gminy Stolno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-212 Stolno,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6770900
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stolno
    86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6770900
    REGON: 00054498700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia Zamówienia publiczne realizowanego przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego - Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zgodnie z poniższym opisem. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego - Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie; Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej; Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. - Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie swój program powinno mieć dostosowane do potrzeb jednostek samorządu terytorialnego oraz program winien obejmować: 1) podstawy prawne krajowe i unijne dotyczące zamówień publicznych - zagadnienia te mają stanowić maksymalnie 5% programu; 2) zasady konstruowania dokumentów przetargowych (teoria i ćwiczenia praktyczne) - zagadnienia te mają stanowić minimum 40% programu; 3) procedura badania i oceny ofert - wybór najkorzystniejszej oferty. Podstawowe zasady obowiązujące zamawiającego (teoria i ćwiczenia praktyczne) - zagadnienia te mają stanowić minimum 40% programu 4) analiza błędów popełnianych przez Zamawiającego w toku prowadzonych procedur po nowelizacjach z roku 2009/2010 - zagadnienia te mają stanowić maksymalnie 10% programu 5) tematy podniesione przez uczestników szkolenia - dyskusja - zagadnienia te mają stanowić minimum 5% programu. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Szkolenie zostanie zrealizowane w terminie od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą maksymalnie do 30 listopada 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dokładnych terminów realizacji szkolenia. - Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). - W szkoleniu będzie brało udział 12 osób (1 grupa szkoleniowa), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin zajęć dziennie przez okres 3 dni. - Miejsce realizacji szkolenia: siedziby Urzędów Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz siedziba Starostwa Powiatowego w Chełmnie. Miejsce szkolenia (wybrane spośród w/w siedzib UG) zostanie ustalone z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne w postaci projektora lub rzutnika obrazu, tablicy. Wykonawca zapewnia pozostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia (np. komputer przenośny); - Wykonawca opracowuje materiały szkoleniowe, które następnie są przez Zamawiającego powielane i przekazywane uczestnikom szkolenia na własność, - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. Wykaz zawierający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie trenera, Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały w/w dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu; - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia (miejsce wskazane wcześniej przez Zamawiającego). - Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia przez Wykonawcę realizacji kursu podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach