Przetargi.pl
Szkoła w Michałowicach – modernizacja obiektów szkolnych

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła w Michałowicach – modernizacja obiektów szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty p.n. „Szkoła w Michałowicach – modernizacja obiektów szkolnych” 2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. modernizację pokoju administracyjnego na parterze 2. w zakresie wymiany podłogi, naprawy instalacji elektrycznej, naprawy i malowania ścian; 3. modernizację pokoju D 102 na I piętrze poprzez naprawę wykładziny, malowanie lamperii; 4. modernizację kotłowni w zakresie wymiany palników, wymiany drzwi na przeciwpożarowe, montaż wkładu kominowego spalinowego; 5. modernizację patio w zakresie naprawy ściany, wymiany obróbek blacharskich, oprawy oświetleniowej, przewodu od instalacji odgromowej, umycie zazielenionej ściany, naprawy opaski przy budynku, naprawę schodów, wykonanie trawnika, ustawienie ławek; 6. naprawę pokrycia dachu i wymianę obróbek blacharskich w starym budynku; 7. naprawę mocowania przewodów instalacji odgromowej na elewacjach od strony boiska; 8. przebudowę części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej wg. dokumentacji projektowej 2.3 Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji pracy w sposób nieutrudniający funkcjonowanie obiektu. 2.4 Klauzula społeczna o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp 1) Stosownie do postanowień art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia to osoby wykonujące czynności ogólnobudowlane w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót remontowo- budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Zasady wniesienia wadium zostały określone w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załaczniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w zał. nr 2 i 3 do SIWZ będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ .Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach