Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2020-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 27625543000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkoła Podstawowa nr 36, dz. Boguszowice Stare - budowa instalacji hydrantowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej z oddziałami integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku, przy ul. Sztolniowej 29b. W ramach zamówienia będzie realizowany następujący zakres robót: Roboty podstawowe: 1. Spuszczenie wody z istniejącej instalacji 2. Demontaż rurociągów PP o średnicy 40-63mm – 30 mb 3. Demontaż istniejących hydrantów ściennych DN52 – 12 szt. 4. Demontaż istniejących skrzynek hydrantowych – 12 szt. 5. Demontaż podejść do istniejących hydrantów od instalacji wody bytowej – 12 szt. 6. Zaślepienie trójników po odcięciu instalacji hydrantowej – 12 szt. 7. Zaślepienie odgałęzień z tworzyw sztucznych DN50 – 4 szt. 8. Załadunek, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki – 2,00 m3 9. Montaż hydrantów na ścianie DN25 – 9 szt. 10. Montaż hydrantów we wnęce DN25 – 2 szt. 11. Montaż szafek hydrantowych ściennych wraz z wyposażeniem – 9 szt. 12. Montaż szafek hydrantowych wnękowych wraz z wyposażeniem – 2 szt. 13. Przebudowa istniejącego węzła wodomierzowego – 1 szt. 14. Zabudowa zaworu antyskażeniowego EA DN50 – 1 szt. 15. Zabudowa zaworu pierwszeństwa hydraulicznego DN50 – 1 szt. 16. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych DN25 – 5,0 mb 17. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych DN32 – 72,0 mb 18. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych DN40 – 55,0 mb 19. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych DN50 – 88,0 mb 20. Zaizolowanie rurociągów 21. Wykonanie próby szczelności instalacji 22. Płukanie instalacji 23. Napełnienie instalacji wodą 24. Wykonanie pomiaru ciśnienia i wydajności hydrantów Roboty towarzyszące – roboty remontowo wykończeniowe: 1. Wykucie wnęk w ścianie 2. Przebicie otworów w ścianach 3. Obudowanie szafek hydrantowych płytami GKF EI60 4. Założenie tulei ochronnych - przejścia p.poż. EI 60 5. Uzupełnienie tynku na ścianach i stropach 6. Malowanie stropów i ścian 7. Załadunek, wywóz i utylizacja gruzu Czynności dodatkowe: Przeprowadzenie odbioru przez przedstawicieli PSP. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i wyposażenie. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje budowę windy co ułatwi przemieszczanie się niepełnosprawnym. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace przygotowawcze, - prace ogólnobudowlane, - prace budowlane instalacyjne. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Muzeum, dz. Śródmieście; dostosowanie budynku do wymogów p.poż. – modernizacja instalacji hydrantowej
Dodano: 2020-10-23 - Muzeum, dz. Śródmieście; dostosowanie budynku do wymogów p.poż. – modernizacja instalacji hydrantowej
Dodano: 2020-08-19 - Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku dydaktycznym Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie zlokalizowanym przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie
Dodano: 2020-05-21 - „Remonty instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Limanowskiego 49 A, B, C w Częstochowie”.
Dodano: 2019-05-30 - Wymiana elementów białego montażu i spłuczek w sanitariatach w Przedszkolu nr 16 przy ul. Brzozowej 9 w Chorzowie.
Dodano: 2019-05-28 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu ul. Szkolna 17
Dodano: 2018-05-30 - Wymiana instalacji wodnej i hydrantowej w budynku OSP Kłokocin.
Dodano: 2017-09-18 - REMONT I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM CHEMII ANALITYCZNEJ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU DYDAKTYCZNYM ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 13/15 W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2017-06-21