Przetargi.pl
Szkoła Podstawowa nr 36, dz. Boguszowice Stare - budowa instalacji hydrantowej

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła Podstawowa nr 36, dz. Boguszowice Stare - budowa instalacji hydrantowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej z oddziałami integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku, przy ul. Sztolniowej 29b. W ramach zamówienia będzie realizowany następujący zakres robót: Roboty podstawowe: 1. Spuszczenie wody z istniejącej instalacji 2. Demontaż rurociągów PP o średnicy 40-63mm – 30 mb 3. Demontaż istniejących hydrantów ściennych DN52 – 12 szt. 4. Demontaż istniejących skrzynek hydrantowych – 12 szt. 5. Demontaż podejść do istniejących hydrantów od instalacji wody bytowej – 12 szt. 6. Zaślepienie trójników po odcięciu instalacji hydrantowej – 12 szt. 7. Zaślepienie odgałęzień z tworzyw sztucznych DN50 – 4 szt. 8. Załadunek, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki – 2,00 m3 9. Montaż hydrantów na ścianie DN25 – 9 szt. 10. Montaż hydrantów we wnęce DN25 – 2 szt. 11. Montaż szafek hydrantowych ściennych wraz z wyposażeniem – 9 szt. 12. Montaż szafek hydrantowych wnękowych wraz z wyposażeniem – 2 szt. 13. Przebudowa istniejącego węzła wodomierzowego – 1 szt. 14. Zabudowa zaworu antyskażeniowego EA DN50 – 1 szt. 15. Zabudowa zaworu pierwszeństwa hydraulicznego DN50 – 1 szt. 16. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych DN25 – 5,0 mb 17. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych DN32 – 72,0 mb 18. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych DN40 – 55,0 mb 19. Montaż rurociągów stalowych ocynkowanych DN50 – 88,0 mb 20. Zaizolowanie rurociągów 21. Wykonanie próby szczelności instalacji 22. Płukanie instalacji 23. Napełnienie instalacji wodą 24. Wykonanie pomiaru ciśnienia i wydajności hydrantów Roboty towarzyszące – roboty remontowo wykończeniowe: 1. Wykucie wnęk w ścianie 2. Przebicie otworów w ścianach 3. Obudowanie szafek hydrantowych płytami GKF EI60 4. Założenie tulei ochronnych - przejścia p.poż. EI 60 5. Uzupełnienie tynku na ścianach i stropach 6. Malowanie stropów i ścian 7. Załadunek, wywóz i utylizacja gruzu Czynności dodatkowe: Przeprowadzenie odbioru przez przedstawicieli PSP. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i wyposażenie. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje budowę windy co ułatwi przemieszczanie się niepełnosprawnym. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace przygotowawcze, - prace ogólnobudowlane, - prace budowlane instalacyjne. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach