Przetargi.pl
REMONT I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM CHEMII ANALITYCZNEJ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU DYDAKTYCZNYM ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 13/15 W CZĘSTOCHOWIE

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Waszyngtona
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 784 100 , fax. 343 784 202
  • Data zamieszczenia: 2017-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 42468
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 784 100, fax. 343 784 202
    REGON: 149400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM CHEMII ANALITYCZNEJ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU DYDAKTYCZNYM ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 13/15 W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i wyposażeniu pomieszczeń laboratorium chemii analitycznej nr 231 i 232 znajdujących się na II piętrze w budynku dydaktycznym zlokalizowanym w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 należącym do Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45330000-9, 45321000-3, 45000000-7, 45400000-1, 45331000-6, 45331100-7, 45333000-0, 45331200-8, 45331210-1, 45332000-3, 45210000-2, 3. Zamawiający przekazuje w załączeniu: dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiary robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami o których mowa w punkcie poprzedzającym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. 5. Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot określony w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 6. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie (budynku). Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia robót i dostosowania sposobu ich prowadzenia w związku z użytkowaniem budynku w trakcie prowadzenia robót. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania robót, bez których przedmiot zamówienia, określony w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w niniejszej SIWZ nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny zawartej w ofercie. 8. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 9. Termin wykonania całości zamówienia: do 12 tygodni od dnia przekazania terenu prowadzenia robót. Dzień wykonania całości przedmiotu zamówienia to dzień dokonania odbioru końcowego. Warunkiem dokonania odbioru końcowego robót jest bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia potwierdzone protokołem odbioru końcowego. 10. Rękojmia i gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, materiały, urządzenia i wyposażenie). Termin rękojmi i gwarancji rozpoczyna bieg od podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania w ramach gwarancji (serwisu gwarancyjnego) własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikające z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, w tym wymiany materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji, usuwania wad (usterek) powstałych /ujawnionych w okresie gwarancji. 12. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące czynności w zakresie prac remontowo - budowlanych i instalacyjnych objętych przedmiotem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę jako jego pracownicy, tj. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 13. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności - zgodnie z załączonym wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach