Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka ogłasza przetarg
- Adres: 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 53
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 628 86 88 , fax. 0-22 628 86 88
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka
ul. Wilcza 53 53
00-679 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 628 86 88, fax. 0-22 628 86 88
REGON: 01020762100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynka.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka 00-679 Warszawa, ul.Wilcza 53 tel.022 628 86 88 fax 022 628 86 88 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53, tel. 022 628 86 88 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 Euro na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2010 r. , według wykazu sporządzonego w załączniku Nr 3 dokumentacji przetargowej. Termin realizacji zamówienia - 01 styczeń 2010 r. do 31 grudzień 2010 r. Postępowanie nie zostało poprzedzone kwalifikacją wstępną. Wadium nie obowiązuje. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: - cena (koszt) - 80% - warunki realizacji dostaw - 20% Formularz dokumentacji przetargowej można odebrać w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53, pokój 11 - I piętro lub pobrać ze strony internetowej www.jedynka.edu.pl . Informacje dotyczące przetargu udzielane są w godzinach od 900 do 1500 w siedzibie zamawiającego , Warszawa ul. Wilcza 53. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53. Termin składania ofert upływa dnia 14.12.2009r. do godz. 1000 . Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.12.2009r. o godz. 10 30 w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53 pokój 10 - I piętro. Termin związania ofertą - 30 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy / Podwykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. poz. 1163). Przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne złożą stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą: a. niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; b. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej z datą wystawienia nie przekraczającą 3 miesięcy przed datą złożenia oferty (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z KRS, itp.); c. kopie potwierdzone za zgodność z oryginałami Decyzji o nadaniu nr REGON i NIP; d. w przypadku osób fizycznych rozliczających się w formie spółki cywilnej - aktualna umowa spółki cywilnej; e. aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z płatnościami wg stanu na datę ogłoszenia przetargu lub oświadczenia o braku zaległości w ww. opłatach wraz z pisemnym zobowiązaniem się dostarczenia zaświadczeń przed podpisaniem umowy; f. oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika. II. Podmioty nie prowadzące działalności gospodarczej: a. osoby fizyczne 1. niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; 2. pisemne oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej na dzień złożenia oferty (załącznik nr 5 do oferty); 3. pisemne zobowiązanie do dostarczenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałami zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy dostawy (załącznik nr 6 do oferty); 4. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr NIP; 5. kopia dowodu osobistego oferenta, 6. oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika. III.Inne podmioty 1. niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; 2. pisemne oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej na dzień złożenia oferty (załącznik nr 5 do oferty); 3. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr REGON; 4. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem odpisu z KRS - z datą wystawienia nie przekraczającą 3 miesięcy przed datą złożenia oferty. Jeżeli podmiot nie uzyskał jeszcze wpisu do KRS - wraz z kopią wniosku o zarejestrowanie podmiotu z pieczątką sądu załącza statut, umowę lub akt założycielski wraz ze zobowiązaniem do dostarczenia brakującego dokumentu (załącznik nr 6 do oferty); 5. pisemne zobowiązanie do dostarczenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr NIP w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy dostawy; 6. oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki realizacji dostaw
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jedynka.edu.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w żywność wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych im. Adama Mickiewicza w Mrozach, ul. Licealna 3 z dostawą do zamawiającego na koszt oferenta
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach w okresie od 01.09.2016 do 10.02.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Dodano: 2016-07-05 - IFPS/21/16
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-06-20