Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg
- Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
ul. Żołnierska 18a 18a
10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
REGON: 00029558000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szafki ubraniowe bhp metalowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- dostawy 50 szt. metalowych szafek ubraniowych bhp, dwudrzwiowych o wymiarach zewnętrznych wys. 1800 x szer. 800 x gł. 490 mm, na cokole, z komorą szerokości 400 mm. Każdy przedział ubraniowy posiadać ma przegrodę, która oddzielać będzie odzież roboczą od odzieży osobistej, półkę oraz poprzeczny drążek z hakami na wieszaki - w obu przegrodach pod półką. Szafki maja być wykonane z blachy stalowej o gr. 0,8 mm, zamykane zamkiem patentowym (po minimum 3 klucze do każdego zamka), wyposażone w szyld na umieszczenie w numeru lub nazwiska. Kolory szafek: korpus - kolor szary; drzwi - kolor pomarańczowy. Szafki mają być malowane metodą proszkową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie, a także że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publiczne składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ D. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia, wymaga się złożenia wraz z ofertą: - Firmowe Materiały Informacyjne (FMI)- strony katalogowe, foldery lub ulotki w j. polskim - ze zdjęciami, których zawarte będą podstawowe informacje nt. parametrów technicznych, wymiarów itp. Dopuszcza się złożenie FMI w formie papierowej lub na nośnikach CD lub pendrive. Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i sprzętu przeznaczonych na wyposażenie kwater internatowych
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa różnego sprzętu kwaterunkowego - postępowanie nr 68/D
Dodano: 2015-04-28 - Wykonanie i montaż zabudowy baru w sali bilardowej w ramach inwestycji: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie
Dodano: 2014-09-25 - Wykonanie i montaż zabudowy baru w sali bilardowej w ramach inwestycji: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie
Dodano: 2014-09-16 - Dostawa mebli, wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, przy Placu Zamkowym 1 w ramach realizacji zadania Remont i wyposażenie siedziby MBP w Kętrzynie w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA PRIORYTET BIBLIOTEKA INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
Dodano: 2014-05-22 - Wyposażenie Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Rucianem-Nidzie oraz Filii Bibliotecznych w Wejsunach i Ładnym Polu
Dodano: 2013-05-22 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Budowa ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko-mazurskiego - Gmina Pisz
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa i montaż mebli do sali konferencyjnej, odnowy biologicznej w Centralnym Ośrodku Sportu Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
Dodano: 2012-08-01 - Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia na potrzeby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej przy ul. 1-go Maja 5 w Olsztynie w ramach zadania pn. Przebudowa i remont (modernizacja) budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej dla celów kultury, wraz z przebudową przyłączy w Olsztynie przy ul. 1 Maja 5 w ramach realizacji inwestycji Przebudowa i modernizacja istniejącej struktury zabytkowego budynku WBP w Olsztynie dla celów kultury - Część 2. Dostawa i montaż wyposażenia do pracowni specjalistycznych Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
Dodano: 2012-03-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do budynku dydaktyczno-naukowego przy ul. Prawocheńskiego 21 Katedry Ogrodnictwa w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie obiektów laboratoryjnych i doświadczalnych z zakresu ogrodnictwa i architektury krajobrazu Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2012-02-24