Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Budowa ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko-mazurskiego - Gmina Pisz

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 087 4235429
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    ul. Gustawa Gizewiusza 5 5
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241200, 4241223, fax. 087 4235429
    REGON: 00526506000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Budowa ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko-mazurskiego - Gmina Pisz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Budowa ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko-mazurskiego - Gmina Pisz, a w szczególności: 1) kabin sanitarnych wykonanych z laminatu kompaktowego o grubości przegrody nie mniejszej niż 10 mm oraz o grubości drzwi nie mniejszej niż 13 mm, w kolorze białym - 70,40 m2; 2) pojemników na papier toaletowy ze stali nierdzewnej - 8 szt.; 3) szaf dwudrzwiowych z płyty MDF o wymiarach nie mniejszych niż (szerokość x głębokość x wysokość): 800 mm x 400 mm x 3080 mm, w kolorze białym - 2 szt.; 4) blatu ze stali nierdzewnej o wymiarach nie mniejszych niż 360 cm x 120 cm - 1 szt.; 5) zabudowy miejsca do składania ubrań z płyty MDF o wymiarach nie mniejszych niż 240 cm x 120 cm, w kolorze białym - 1 szt.; 6) ławy drewnianej o wymiarach nie mniejszych niż 350 cm x 45 cm i o grubości siedziska nie mniejszej niż 6 cm, na nogach stalowych - 1 szt.; 7) suszarek kondensacyjnych z technologią pomp ciepła, o pojemności nie mniejszej niż 9 kg oraz o klasie energetycznej nie mniejszej niż A, w kolorze białym - 2 szt.; 8) pralek automatycznych ładowanych od frontu, sterowanych elektronicznie, o prędkości wirowania nie mniejszej niż 1400 obr./min., o wsadzie nie mniejszym niż 8 kg, z zabezpieczeniem przeciwwypływowym, z możliwością prania w niskich temperaturach, o klasie energetycznej niż mniejszej niż A+, w kolorze białym - 3 szt.; 9) krzeseł o siedzisku i oparciu ze sklejki bukowej lakierowanej, o wysokości całkowitej nie mniejszej niż 875 mm i o wysokości siedziska nie mniejszej niż 480 mm, w kolorze chrom - 4 szt.; 10) stołu na stelażu metalowym chromowanym, z blatem z płyty wiórowej wykończonej laminatem HPL w kolorze białym, o wymiarach nie mniejszych niż (wysokość x szerokość x długość): 735 mm x x800 mm x 1600 mm - 1 szt.; 11) stołu na stelażu metalowym chromowanym, z blatem z płyty wiórowej wykończonej laminatem HPL w kolorze drewna, o wymiarach nie mniejszych niż (wysokość x szerokość x długość): 735 mm x x800 mm x 1600 mm - 1 szt.; 12) taboretów obrotowych na kółkach z siedziskiem ze skóry ekologicznej, w kolorze białym, o regulowanej wysokości siedziska - 2 szt.; 13) krzeseł obrotowych tapicerowanych z podłokietnikami, w kolorze czarnym, o regulowanej wysokości i regulowanym stopniu ustawienia nachylenia - 2 szt.; 14) wózka do przewożenia chorych - 1 szt.; 15) szafy lekarskiej z blachy o grubości nie mniejszej niż 0,8 mm; drzwi metalowe z wypełnieniem ze szkła hartowanego, półki przestawne wykonane ze szkła, uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym ryglującym drzwi w dwóch punktach, w kolorze białym - 1 szt.; 16) stolika o wymiarach nie mniejszych niż (długość x szerokość x wysokość): 1180 mm x 580 mm x 270 mm, z blatem z płyty MDF w kolorze drewna, nogi stalowe chromowane - 1 szt.; 17) foteli o wymiarach nie mniejszych niż (szerokość x głębokość x wysokość): 780 mm x 850 mm x 800 mm, z pokryciem z włókniny polipropylenowej, w kolorze czarnym, nogi stalowe chromowane - 2 szt.; 18) szafek żaluzjowych w kolorze białym, o wymiarach nie mniejszych niż (szerokość x głębokość x wysokość): 800 mm x 450 mm x 1200 mm, wykonanych z płyty wiórowej: panele boczne, tylny i górny, oraz z tworzywa polipropylenowego: panel przedni, z zamkiem kodowanym, z regulowaną wysokością nóg i regulowanymi półkami - 3 szt.; 19) blatu ze sklejki laminowanej, w kolorze drewna, o wymiarach nie mniejszych niż (grubość x szerokość x długość): 25 mm x 700 mm x 2200 mm, nogi stalowe chromowane z możliwością regulowania - 1 szt.; 20) blatu z płyty MDF narożnego montowanego w pomieszczeniu stróżówki, o wymiarach nie mniejszych niż 700 mm x 2400 mm - 1 szt.; 21) zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, składających się ze stacji roboczej, monitora, myszy, klawiatury i listwy zasilającej, wyposażonych w system operacyjny i oprogramowanie antywirusowe - 3 szt.; 22) zestawu ratownictwa medycznego WOPR R1 - 1 szt.; 23) szafki kuchennej z płyty MDF, z blatem z płyty wiórowej oklejonej laminatem HPL w kolorze drewna, o wymiarach nie mniejszych niż 1200 mm x 600 mm - 1 szt.; 24) znaków nawigacyjnych informacyjnych E.5 zgodnych z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie przepisów żeglugowych na śródlądowych drogach wodnych (Dz. U. Nr 212, poz. 2072), montowanych na pomoście pływającym - 2 szt.; 25) znaku nawigacyjnego informacyjnego E.13 zgodnego z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie przepisów żeglugowych na śródlądowych drogach wodnych, montowanego na słupku o wysokości nie mniejszej niż 1,60 m - 1 szt. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym); 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 17 9364 0000 2002 0007 2065 0005. Do oferty należy wówczas dołączyć oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego przelew środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach