Przetargi.pl
System zarządzania dla upłynnienia ruchu na szlakach pienińskich.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-085 Kraków, ul. B. Głowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 44 65 700, 44 65 810 , fax. 12 44 65 702
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
    ul. B. Głowackiego 56
    30-085 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 44 65 700, 44 65 810, fax. 12 44 65 702
    REGON: 58889000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System zarządzania dla upłynnienia ruchu na szlakach pienińskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres podstawowy zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa i utrzymanie systemu sterowania ruchem na odcinku drogi wojewódzkiej nr 969 w rejonie m. Krościenko w ramach następujących etapów: • Etap I – obejmujący dostawę wskazanych w OPZ urządzeń ITS (czterech stacji pomiaru ruchu drogowego i dwóch tablic zmiennej treści / VMS), instalację tych urządzeń w terenie oraz odpowiednią ich konfigurację w systemie informatycznym Zamawiającego, tj. Zintegrowanym Systemie Sterowania Ruchem Województwa Małopolskiego (ZSSRWM), • Etap II – obejmujący świadczenie usług bieżącej konserwacji i utrzymania w należytej sprawności technicznej dostarczonych i zamontowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń ITS w okresie od dnia 01.07.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia. 2) Zakres opcjonalny zamówienia Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo: a) dostawę, instalację w terenie oraz odpowiednią konfigurację w systemie ZSSRWM dodatkowej (piątej) stacji pomiaru ruchu drogowego, b) świadczenie usług bieżącej konserwacji i utrzymania w należytej sprawności technicznej dostarczonych i zamontowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń ITS (na zasadach analogicznych, jak w przypadku zakresu podstawowego) w okresie od dnia 01.01.2021 r. maksymalnie do dnia 31.12.2021 r. (tzn. przedłużenie okresu wykonywania Etapu II zakresu podstawowego), c) świadczenie usług bieżącej konserwacji i utrzymania w należytej sprawności technicznej dostarczonej i zamontowanej w ramach niniejszego zamówienia dodatkowej (piątej) stacji pomiaru ruchu drogowego (w przypadku wykonania tegoż w związku ze skorzystaniem w tym zakresie przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji) w okresie najwcześniej od dnia 01.07.2020 r. maksymalnie do dnia 31.12.2021 r. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia określony w ramach lit. a – c) przewidziany zostaje na okoliczność: ad. lit. a) uzyskania w okresie realizacji niniejszego zamówienia (zakresu podstawowego) zgody Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu na zlokalizowanie przedmiotowej (dodatkowej, piątej) stacji w gminie Ochotnica Dolna w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej DP 1637K z ul. Skrodne w m. Ochotnica Dolna oraz istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu, ad. lit. b) istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji przedłużonego okresu świadczenia przedmiotowych usług (tj. pozyskania środków niezbędnych na finansowanie tego zakresu w 2021 r.), ad. lit. c) wykonania prac ujętych w lit. a oraz istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji (określonego w lit. a – c) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie w okresie realizacji zamówienia – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 6 SIWZ – wzór umowy). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji prac (dostaw / usług) w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SIWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu prac (dostaw / usług) objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34970000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2. OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej (oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach