Przetargi.pl
System zagospodarowania wód deszczowych wraz z usprawnieniem spływu wód na kolektorze IX

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2014-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System zagospodarowania wód deszczowych wraz z usprawnieniem spływu wód na kolektorze IX
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. System zagospodarowania wód deszczowych wraz z usprawnieniem spływu wód na kolektorze IX. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem systemu zagospodarowania wód deszczowych wraz z usprawnieniem spływu wód na kolektorze IX przy ul. Kossaka - Fałata w Słupsku. 3. Zakres robót obejmuje, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe nawierzchni, 2) budowę zbiornika retencyjnego o łącznej pojemności ok. 700 m3, 3) budowę kanału deszczowego z rur PCV SN 8 o średnicy od 160 mm do 400 mm, 4) budowę studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm i PCV o średnicy 400 mm, 5) montaż zaworu zwrotnego kanalizacyjnego systemu PCV, 6) demontaż kanału deszczowego o średnicy 300 mm, 7) demontaż oraz montaż wpustów deszczowych, 8) demontaż oraz montaż kabla oświetleniowego wielożyłowego oraz słupów oświetlenia parkowego, 9) roboty odtworzeniowe nawierzchni 4. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz ze SST opracowana przez Pana Jakuba Sieciechowicza prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Usługi Inżynierskie inż. Jakub Sieciechowicz, ul. Nad Śluzami 27/30, 76-200 Słupsk. Dokumenty powyższe stanowią integralną część SIWZ (zakres dokumentacji opisany został na stronie nr 2 SIWZ). 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi być uzgodniony przez Komendę Miejską Policji, Zamawiającego i zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlaną, SST oraz obowiązującymi przepisami. W szczególności roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji wykonawczej, SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 8. Organizacja robót podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 9. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu oceny dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania oraz w celu uzyskania, ewentualnych, dodatkowych informacji, które mogłyby wpłynąć na sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty. W przypadku braku określenia podwykonawców, Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 12. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach