Przetargi.pl
System sygnalizacji alarmów w serwerowniach i punktach dystrybucyjnych sieci strukturalnej w budynkach Sądu Okręgowego w Łodzi przy Pl. Dąbrowskiego 5 i ul. Narutowicza 64

Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 042 6778931
  • Data zamieszczenia: 2012-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 5 5
    90-921 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6778900, 6778938, fax. 042 6778931
    REGON: 00032316300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System sygnalizacji alarmów w serwerowniach i punktach dystrybucyjnych sieci strukturalnej w budynkach Sądu Okręgowego w Łodzi przy Pl. Dąbrowskiego 5 i ul. Narutowicza 64
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Instalacja systemu sygnalizacji alarmów w serwerowniach i punktach dystrybucyjnych sieci strukturalnej w Budynkach Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5 i ul.Narutowicza 64. Zakres robót. 1.Instalacja sygnalizacji alarmów w 2 serwerowniach i 5 punktach dystrybucyjnych w oparciu o następujące elementy podłączone do dwóch central alarmowych (zainstalowanych w dwóch serwerowniach ) : a. czujki temperatury , b. czujki zalania wodą , c. czujki ruchu , d. przekaźniki obecności napięcia 230 V - zasilającego serwerownie i punkty dystrybucyjne e. kamery ( poprzez moduły przetwarzania sygnału wideo ) . 2.Instalację zasilania za rozdzielnic 230 V do central sygnalizacji alarmów w serwerowniach (Wszelkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały mogą być zastąpione przez materiały inne równoważne (posiadające te same lub lepsze parametry użytkowe , funkcjonalne i techniczne co materiały/urządzenia wskazane w dokumentacji). Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz muszą spełniać parametry techniczne przywołane w dokumentacji. Szczegółowy zakres ilościowy prac elektrycznych i niskoprądowych wg opisu, zestawienia materiałów i rysunków projektowych. 3. Wymogi ogólne wykonawstwa robót: 3.1. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie sądu, muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający jego funkcjonowanie, nie mogą być uciążliwe dla funkcjonowania instytucji, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, pod stałym nadzorem osoby uprawnionej do kierowania pracami budowlanymi oraz z zachowaniem stosownych przepisów BHP i p.poż. w zakresie wynikającym z prowadzonego rodzaju robót. Stosowane materiały winny posiadać wymagane aktualne atesty i aprobaty techniczne, upoważniające do stosowania w budownictwie, wydane przez właściwe jednostki aprobujące, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa. 3.2. Zakres prac obejmuje również uruchomienie instalacji i urządzeń. Dostarczenie instrukcji obsługi, przeszkolenie osób obsługujących użytkownika, wymiany elementów zużytych przy czynnościach rozruchu. 3.3.Wykonanie dokumentacji przeprowadzonych prób i badań, dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż i dokumentacji odbiorowej. 3.4. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie bardzo uciążliwych robót musi być realizowana poza normalnymi godzinami pracy sądów (realizacja w godz. 16??-00??) i w dni wolne od pracy i święta. 3.5. Wykonawca dokona szczególnej staranności dla zapewnienia w trakcie robót pełnego bezpieczeństwa przebywających w budynku osób trzecich. 3.6. Prowadzić prace zgodnie z Projektem, ustaleniami technicznymi z Projektantem i Inwestorem, ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz przepisami BHP i P-POŻ, w tym również bezwzględnego używania kasków ochronnych i kamizelek ostrzegawczych. 3.7. Stosować bezwzględny zakaz palenia tytoniu wewnątrz obiektu. 3.8. Termin rozpoczęcia prac - 5 dni od podpisania umowy. Strony ustalają termin zakończenia prac określonych - 14 dni od dnia podpisania umowy. 3.9. Gwarancja 36 m-cy. 3.10. Zamawiający nie zapewnia wykonawcy pomieszczeń socjalnych i magazynowych w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453120007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach