Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 042 6778931
- Data zamieszczenia: 2012-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
Plac Dąbrowskiego 5 5
90-921 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6778900, 6778938, fax. 042 6778931
REGON: 00032316300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
System sygnalizacji alarmów w serwerowniach i punktach dystrybucyjnych sieci strukturalnej w budynkach Sądu Okręgowego w Łodzi przy Pl. Dąbrowskiego 5 i ul. Narutowicza 64 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Instalacja systemu sygnalizacji alarmów w serwerowniach i punktach dystrybucyjnych sieci strukturalnej w Budynkach Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5 i ul.Narutowicza 64. Zakres robót. 1.Instalacja sygnalizacji alarmów w 2 serwerowniach i 5 punktach dystrybucyjnych w oparciu o następujące elementy podłączone do dwóch central alarmowych (zainstalowanych w dwóch serwerowniach ) : a. czujki temperatury , b. czujki zalania wodą , c. czujki ruchu , d. przekaźniki obecności napięcia 230 V - zasilającego serwerownie i punkty dystrybucyjne e. kamery ( poprzez moduły przetwarzania sygnału wideo ) . 2.Instalację zasilania za rozdzielnic 230 V do central sygnalizacji alarmów w serwerowniach (Wszelkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały mogą być zastąpione przez materiały inne równoważne (posiadające te same lub lepsze parametry użytkowe , funkcjonalne i techniczne co materiały/urządzenia wskazane w dokumentacji). Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz muszą spełniać parametry techniczne przywołane w dokumentacji. Szczegółowy zakres ilościowy prac elektrycznych i niskoprądowych wg opisu, zestawienia materiałów i rysunków projektowych. 3. Wymogi ogólne wykonawstwa robót: 3.1. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie sądu, muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający jego funkcjonowanie, nie mogą być uciążliwe dla funkcjonowania instytucji, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, pod stałym nadzorem osoby uprawnionej do kierowania pracami budowlanymi oraz z zachowaniem stosownych przepisów BHP i p.poż. w zakresie wynikającym z prowadzonego rodzaju robót. Stosowane materiały winny posiadać wymagane aktualne atesty i aprobaty techniczne, upoważniające do stosowania w budownictwie, wydane przez właściwe jednostki aprobujące, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa. 3.2. Zakres prac obejmuje również uruchomienie instalacji i urządzeń. Dostarczenie instrukcji obsługi, przeszkolenie osób obsługujących użytkownika, wymiany elementów zużytych przy czynnościach rozruchu. 3.3.Wykonanie dokumentacji przeprowadzonych prób i badań, dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż i dokumentacji odbiorowej. 3.4. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie bardzo uciążliwych robót musi być realizowana poza normalnymi godzinami pracy sądów (realizacja w godz. 16??-00??) i w dni wolne od pracy i święta. 3.5. Wykonawca dokona szczególnej staranności dla zapewnienia w trakcie robót pełnego bezpieczeństwa przebywających w budynku osób trzecich. 3.6. Prowadzić prace zgodnie z Projektem, ustaleniami technicznymi z Projektantem i Inwestorem, ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz przepisami BHP i P-POŻ, w tym również bezwzględnego używania kasków ochronnych i kamizelek ostrzegawczych. 3.7. Stosować bezwzględny zakaz palenia tytoniu wewnątrz obiektu. 3.8. Termin rozpoczęcia prac - 5 dni od podpisania umowy. Strony ustalają termin zakończenia prac określonych - 14 dni od dnia podpisania umowy. 3.9. Gwarancja 36 m-cy. 3.10. Zamawiający nie zapewnia wykonawcy pomieszczeń socjalnych i magazynowych w obiekcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453120007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego i sygnalizacji alarmu pożaru w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania DSO w budynku głównym szpitala
Dodano: 2012-10-11 - Montaż systemu monitoringu wizyjnego gminy Zelów
Dodano: 2009-09-15 - Montaż systemu mionitoringu wizyjnego gminy Zelów
Dodano: 2009-05-26