Przetargi.pl
System identyfikacji pojemników oraz System Monitorowania Pojazdów GPS

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7421664 , fax. 062 7422968
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Fabryczna 5 5
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7421664, fax. 062 7422968
    REGON: 25042318400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System identyfikacji pojemników oraz System Monitorowania Pojazdów GPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w szczególności: §5. 1. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby: konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; pojazdy były wyposażone w system: monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych; Opis ogólny systemu System monitoringu bazujący na GPS oraz GSM musi posiadać interfejs do obsługi pełnej funkcjonalności przez przeglądarkę WWW (np. Internet Explorer, Mozilla Firefox). Serwer obsługujący System powinien znajdować się w profesjonalnie zaprojektowanej serwerowni, miejscu zapewniającym jego stabilną oraz bezpieczną pracę (np. Centrum kolokacyjne z redundantnymi łączami prądowymi i internetowymi). System musi umożliwiać tworzenie przez Zamawiającego min. 3 użytkowników typu admin oraz dowolnej liczby użytkowników typu obsługa z możliwością określenia uprawnień, przypisania pojazdów i/lub obszarów oraz zadań (zaplanowanych tras). System musi posiadać mapę cyfrową z dokładną numeracją budynków na terenie Polski (np. Targeo). Dane systemu rejestrującego przebieg tras muszą być generowane w urządzeniach (punkty nie rzadziej niż co 100 m i 30 sekund) przesyłane on-line oraz posiadać pamięć wewnętrzną na wypadek utraty zasięgu GSM. Tuż po odzyskaniu zasięgu dane muszą być natychmiast przesłane do serwera, W pierwszej kolejności musi być przesłana aktualna pozycja, a następnie historia, tak aby dyspozytor obsługujący był w stanie określić precyzyjnie aktualny stan zadania. Dane rejestrowane przez dodatkowe urządzenia rejestrujące opisane w dalszej części specyfikacji muszą być w pełni zintegrowane z systemem monitoringu GPS. Przesył danych z urządzeń dodatkowych musi być jednoczesny z danymi z systemu monitoringu GPS. Wszystkie zarejestrowane zdarzenia (wyładunek, identyfikacja, rejestracja i inne) muszą być rozszerzone o dokładną datę i czas zgodny z uniwersalnym czasem koordynowanym UTC(PL) oraz współrzędne geograficzne zdarzeń wyznaczone na podstawie systemu GPS. Obsługa systemu musi być możliwa na dowolnej dystrybucji Systemu operacyjnego Windows (np.: 8, 7, XP) oraz Linux (np.: Ubuntu, Fedora). Nie może jednocześnie wymagać instalacji jakiegokolwiek oprogramowania poza wtyczkami do przeglądarki www (np. Flash). System musi umożliwiać tworzenie własnego panelu pracy przez każdego użytkownika indywidualnie. Panel musi być podzielony na tzw. widoki (zakładki) aby praca użytkownika była płynna i nie wymagała zbyt dużej liczby czynności do pracy (śledzenie mapy, śledzenie zadań, raportowanie) tzn. musi istnieć możliwość ustawienia odpowiedniej liczby okien typu mapa (min. 3) w panelu użytkownika w dowolnym miejscu oraz dołożenia każdego potrzebnego okna do konkretnej zakładki. Musi umożliwiać zestawienie min 2 okien typu wykres w jednym panelu (zakładce) w celu porównania ze sobą dwóch różnych parametrów pracy sprzętu. Korzystanie z systemu musi być możliwe dla dowolnego użytkownika z dowolnego komputera zabezpieczone loginem i hasłem. Po załogowaniu się na dowolnym komputerze użytkownik musi widzieć skonfigurowany uprzednio, swój panel pracy. System musi być skonstruowany w taki sposób aby wszelkie potrzebne ustawienia np. wielkość okien, dane administracyjne pojazdów, kierowców, użytkowników, były możliwe do konfigurowania z poziomu użytkownika (przynajmniej typu admin). System musi być przygotowany do współpracy z innymi systemami zewnętrznymi poprzez dedykowane API. System musi umożliwiać generowanie raportów w dwojaki sposób: tzw. raporty ad hoc do bieżącej analizy zużycia paliwa, przebiegów kilometrów, czasu pracy etc. uwzględniając szybkie przełączanie się między różnymi rozdzielczościami przedziałów czasu (kwartał, miesiąc, tydzień, dzień, godzina). Raport ten ma umożliwiać zestawienia porównawcze kilku pojazdów na tym samym wykresie. XLS do całościowych analiz za wybrany okres (miesiąc, dzień, data-data) do wybranej uprzednio grupy pojazdów (jednego, kilku, wszystkich). Wymagania techniczne sprzętu Każdy pojazd zostanie wyposażony w Lokalizator GPS spełniający aktualne wymogi zamawiającego. Jednakże na wskazanych przez Zamawiającego pojazdach zostanie zamontowany lokalizator pozwalający na rozbudowę funkcjonalności o pozostałe czujniki, które zostaną wymienione w poniższej specyfikacji lub wybrane przez Zamawiającego do instalacji. Wykonawca przedstawi odpowiedni dokument potwierdzający ten fakt, np. kartę specyfikacji technicznej urządzenia wraz ze schematem podłączeń elektrycznych. Lokalizator GPS / GSM Lokalizator musi posiadać homologację wydaną przez Ministerstwo Infrastruktury oraz certyfikat skuteczności zabezpieczeń w klasie profesjonalnej. Musi posiadać możliwość podłączenia szyny CAN pojazdu. Musi działać wykorzystując zasilanie 12-36 V, oraz posiadać baterię zabezpieczającą prawidłowe działanie przez min 12 h na wypadek braku zasilania głównego. Musi posiadać pamięć wewnętrzną umożliwiającą zapis danych generowanych w miejscach braku zasięgu sieci GSM. Lokalizator poprzez odpowiednią konfiguracje musi współpracować z: sondą paliwa analogową lub cyfrową, szyną CAN pojazdu, czujnikiem wysypu odpadów, Sonda paliwa Sonda paliwa dedykowana do współpracy musi posiadać certyfikat dopuszczający ją do montażu w zbiorniku paliwa pojazdów Zamawiającego. Sonda paliwa musi posiadać dokładność max +-1% odchylenia od pomiaru na całej pojemności zbiornika. Sonda paliwa musi być posiadać plomby mechaniczne i zabezpieczenia elektryczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności pracy w pojeździe. Instalacja sondy paliwa musi być poprowadzona w pojeździe (w części otwartej np. rama, zabudowa, etc) w taki sposób jak oryginalna, aby była bezpieczna i nie budziła wątpliwości podczas oceny pojazdu przez służby drogowe (zastosowanie odpowiednich opasek, obudowy typu peszel, wykorzystanie dedykowanych miejsc prowadzenia przewodów). Czujnik wysypu odpadów Czujnik musi umożliwiać jednoznaczną identyfikacje stanu otwarcia / zamknięcia odwłoka pojazdu bezpylnego śmieciarki. Nie jest dopuszczalne wykorzystanie sygnału przycisków otwierania lub zamykania odwłoka jeśli jedna operacja otwierania może odbywać się poprzez kilkukrotne użycie przycisku. Instalacja czujnika musi być poprowadzona w pojeździe (w części otwartej np. rama, zabudowa, etc) w taki sposób jak oryginalna, aby była bezpieczna i nie budziła wątpliwości podczas oceny pojazdu przez służby drogowe (zastosowanie odpowiednich opasek, obudowy typu peszel, wykorzystanie dedykowanych miejsc prowadzenia przewodów). WYMOGI FUNKCJONALNE SYSTEMU GPS System monitoringu bazujący na GPS oraz GSM musi posiadać interfejs do obsługi pełnej funkcjonalności przez przeglądarkę WWW. Bieżący status pojazdów, zadań oraz zdarzeń muszą być aktualizowane on - line ze standardowym max. opóźnieniem do 5 min. Chyba że opóźnienie wynika z braku zasięgu GSM. Historia tras pojazdów musi być podzielona na przejazdy rozpoczynające się od momentu uruchomienia pojazdu do momentu wyłączenia. System musi umożliwiać szybkie przeszukiwanie i sortowanie tabeli tras a także pokazywanie ukrywanie kolumn podczas analizy. Po wyświetleniu trasy na mapie cyfrowej punkty pomiarowe muszą być połączone linią oraz trasa musi mieć zaznaczony początek, koniec oraz kierunek jazdy. Wykonawca musi zastosować takie ustawienia generowania danych aby jak najrzetelniej odwzorować przebieg trasy pojazdu. Nie są dopuszczalne trasy urywane lub niezakończone w systemie. Zamawiający musi mieć możliwość podglądu na mapie aktualnie wykonywanej, choć jeszcze nie zakończonej trasy. Musi istnieć możliwość śledzenia pojazdu, grupy pojazdów, zablokowania zoom u, zablokowania pozycji i do sprawnej nawigacji zoom musi być płynnie obsługiwany poprzez scroll myszki. Raporty muszą być wykonywane w innym oknie niż mapa, aby nie przerywać czynności podglądu pojazdów. Raporty dynamiczne muszą umożliwiać rzetelną analizę poziomu paliwa z dokładnością do minut oraz porównania czy pojazd w tym czasie się poruszał, pracował, etc. Musi istnieć możliwość programowania zdarzeń oraz ich generowanie na e-mail lub SMS. Zdarzenia mogą dotyczyć wybranej części działalności firmy, np. wyjazd poza obszar wykonania zadania odbioru odpadów czy ubytek paliwa. Ilość pojazdów w załączniku nr 1 charakterystyka pojazdów oraz wymagane systemy. Zaoferowana cena zawiera koszty urządzeń, montażu, licencji itp. Abonament należy uwzględnić do 31.12.2014 r. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu i tworzenia tras. Wykonawca poda czynniki cenotwórcze RMS (robocizna , materiały, sprzęt oraz narzuty) tj. koszty urządzeń, koszt instalacji poszczególnych elementów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk-pleszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach