Wielkopolska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 61-737 Poznań, ul. 27 Grudnia 17/19
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 6645233, 234 , fax. 61 6645235
- Data zamieszczenia: 2013-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolska Organizacja Turystyczna
ul. 27 Grudnia 17/19 17/19
61-737 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 6645233, 234, fax. 61 6645235
REGON: 63453852700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wot.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostarczenie aplikacji na urządzenia mobile po Wielkiej Pętli Wielkopolski w ramach systemu GPS Wielkopolska wraz z utworzeniem strony internetowej o turystyce wodnej (w tym zakup zdjęć i tłumaczenie tekstów) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 1.Opracowanie i dostawa dokumentacji projektowej dla aplikacji, a w tym: Plan projektu, Analiza Przedwdrożeniowa, Opis testów akceptacyjnych, Analiza Powdrożeniowa. 2.Zebranie i opracowanie redakcyjne danych punktów zainteresowania (POI) i śladu Wielkiej Pętli Wielkopolski (WPW), a w tym: Karta POI - obiektów znajdujących się na szlaku WPW, Karta POI - miast znajdujących się w pobliżu WPW, Karta - Szlaki turystyczne, Import POI. BUDOWA, DOSTAWA , URUCHOMIENIE ORAZ WDROŻENIE APLIKACJI 1.Opracowanie i dostawa systemu Zarządzania Treścią dla strony internetowej i aplikacji mobilnej wraz z wersją językową, a w tym: Dostęp, Zarządzanie użytkownikami, Zarządzania bazą danych POI w tym obiektów, miast oraz szlaków, Zarządzanie bazą danych wydarzeń, Zarządzanie strukturą strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, Zarządzanie powiadomieniami, Zarządzanie wycieczkami. 2.Opracowanie i dostawa strony internetowej, a w tym: Struktura strony internetowej, Wersja językowa, Wymagania funkcjonalne, Wymagania pozafunkcjonalne. 3.Opracowanie i dostarczenie aplikacji mobilnej, a w tym: Struktura aplikacji mobilnej, Wersja językowa, Wymagania funkcjonalne, Wymagania pozafunkcjonalne. 4.Licencja, wdrożenie i utrzymanie , a w tym: Przekazanie wieczystej licencja do strony internetowej i aplikacji mobilnej dla Zamawiającego , wraz z kodem źródłowym na rzecz Zamawiającego na wszystkich płaszczyznach eksploatacji, dając tym samym Zamawiającemu możliwość rozwoju/swobodnej modyfikacji strony internetowej i aplikacji mobilnej (w tym kodu źródłowego) po zakończeniu okresu gwarancyjnego i zmianie firmy serwisowej, Zapewnienie hostingu, aktualizacji oraz asysty technicznej do dnia 31 czerwca 2015 roku włącznie. Po tym okresie Wykonawca przekaże prawa majątkowe - autorskie prawa majątkowe oraz prawa zależne, licencje, aktualne bazy danych, dane dostępu, komplet dokumentacji powstałej podczas pracy z projektem na rzecz Zamawiającego na wszystkich płaszczyznach eksploatacji do strony internetowej i aplikacji mobilnej. Wykonawca musi posiadać wdrożoną politykę bezpieczeństwa w zarządzaniu zasobami serwerowymi obejmującą monitorowanie dostępu użytkowników do serwera, jak również system do monitorowania ruchu na serwerze wraz z wykazem anomalii w ruchu na serwerze mogących zwracać informacje o zagrożeniu bezpieczeństwa. INSTRUKTAŻ W ZAKRESIE OBSŁUGI APLIKACJI ORAZ WSPARCIE TECHNICZNE Szkolenia Wykonawca zapewni przeszkolenie użytkowników pełniących rolę administratorów i redaktorów (do 5 osób) po stronie Zamawiającego. Zamawiający zakłada 5 dniowy cykl szkoleń w siedzibie u Zamawiającego wykonanych na koszt Wykonawcy. Termin przeprowadzenia szkoleń nastąpi niezwłocznie po zakończeniu prac przez Wykonawcę oraz po uzgodnieniu stron. Gwarancja i serwis, w tym: Przygotowanie dokumentu gwarancji obejmującego postanowienia gwarancyjne takie jak: Prace serwisowe Wykonawca prowadzić będzie wszelkie prace serwisowe w ramach usługi gwarancyjnej dla błędów, wad i awarii (w tym błędów krytycznych) wynikających z nieprawidłowości leżących po stronie Wykonawcy i dotyczących dostarczonego oprogramowania - wykonanego i wdrożonego systemu, ale funkcjonującego nieprawidłowo, błędnie, niezgodnie z wymaganiami albo nie działającego wcale. Zgłoszenia serwisowe - w oparciu o Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381121004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wot.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Protokół ZP/Nr 08?PN/14
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu identyfikacji pojemników i worków w pojazdach należących do PGKiM Sp. z o.o. w Obornikach
Dodano: 2013-10-18 - Zakup odbiornika stacji referencyjnej globalnego systemu nawigacji satelitarnej (GNNS)
Dodano: 2013-09-03 - System identyfikacji pojemników oraz System Monitorowania Pojazdów GPS
Dodano: 2013-05-17 - Dostawa i montaż systemu, umożliwiającego monitorowanie i lokalizowanie pojazdów i maszyn, pracującego w technologii GPS/GPRS dla Związku Komunalnego Gmin CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA
Dodano: 2013-04-10 - Dostaw, montaż, uruchomienie oraz usługa monitoringu systemu GPS pojazdów
Dodano: 2013-03-04 - Dostawa odbiorników GPS oraz monitora komputerowego
Dodano: 2012-12-10 - Dostawa i montaż systemu GPS
Dodano: 2012-07-11 - Urządzenie inercyjne i GPS typu RTK z dodatkowym stacjonarnym układem odniesienia GPS
Dodano: 2011-11-16 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń nawigacyjnych GPS
Dodano: 2011-11-09