Przetargi.pl
sygn. akt 87/B/UZ/2009 Pielęgnacja trawników na terenie parku spacerowo-wypoczynkowego nad Opływem Motławy w Gdańsku.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 87/B/UZ/2009 Pielęgnacja trawników na terenie parku spacerowo-wypoczynkowego nad Opływem Motławy w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy usługi stanowiącej przedmiot umowy: 1) Pielęgnacja trawników na terenie bastionów Gertrudy, Żubr, Wilk, Wyskok, Miś, Królik, Żbik-do ul. Elbląskiej oraz na południowym brzegu bastionu św. Gertrudy obejmująca 4 - krotne koszenie trawników w okresie od czerwca do października, z cząstkową, bieżącą renowacją trawników oraz jednokrotne nawożenie trawników na pow. 120 978 m2. 2) Odchwaszczenie skupin krzewów pow. 58 m2 3) Odchwaszczanie nawierzchni żwirowych - pow. 163 m2 4)Odchwaszczanie nawierzchni z kostki betonowej - pow. 372 m2 5) Odchwaszczanie powierzchni schodów - pow. 80 m2 6) Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm o wymiarach 10x20 cm (kostka fazowana szara) na podsypce cementowo-piaskowej, na istniejącej podbudowie betonowej - pow. 53 m2 ( uzupełnienie brakującej kostki, z kosztami materiału i zakupu). 7) Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm o wymiarach 10x20 cm (kostka fazowana czerwona) na podsypce cementowo-piaskowej, na istniejącej podbudowie betonowej - pow. 3 m2 ( uzupełnienie brakującej kostki, z kosztami materiału i zakupu). 8) Odtworzenie nawierzchni żwirowych utwardzanych - pow. 378 m2 9) Jednokrotne oczyszczenie strefy brzegowej opływu- w pasie o długości 2250 m i średniej szerokości 2 m - pas wodny i strefa przywodna o łącznej powierzchni 4500 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ 2) posiada niezbędne doświadczenie w realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, udokumentuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację co najmniej trzech usług w zakresie koszenia trawników parkowych lub ogrodowych o łącznej wartości zrealizowanych usług nie mniejszej niż 40 000 zł (brutto), potwierdzonych dokumentami np. referencjami na dowód, że zostały wykonane należycie. 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia minimum jedną osobę o wykształceniu zawodowym minimum zasadniczym: rolniczym, ogrodniczym lub pracownika z zakresu urządzania i pielęgnacji terenów zieleni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.2) poprzez: ppkt 1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie zał. SIWZ, wskazanie informacji dot. przedmiotu zamówienia, daty wykonania, wartości zrealizowanych usług (w zł brutto), potwierdzenie realizacji wykazanych usług dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt 3) wypełnienie (wg. wzoru) zał. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : ppkt. 1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, ppkt.2;3) przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach