Przetargi.pl
sygn. akt 71/B/UU/2012 Remont nawierzchni chodników w ciągu ulic: Gościnnej, Siennickiej, Pilotów, Waryńskiego oraz remont schodów terenowych w ciągu ul. Leśna Góra w Gdańsku.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2012-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 71/B/UU/2012 Remont nawierzchni chodników w ciągu ulic: Gościnnej, Siennickiej, Pilotów, Waryńskiego oraz remont schodów terenowych w ciągu ul. Leśna Góra w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót obejmuje między innymi: - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 89 m - rozebranie krawężników kamiennych - 84 m - rozebranie obrzeży 8x30 cm - 184 m - rozebranie chodników z płyt betonowych - 399 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej - 19 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 11 m2 - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm - 32 m - ustawienie krawężników kamiennych - 76 m - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm - 486 m - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 505 m2 - wykonanie podbudowy z betonu gr. 10 cm - 82 m2 - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych - 441 m2 - nawierzchnia z kostki kamiennej o wys. 10 cm - 19 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 72 m2 - humusowanie skarp z obsianiem przy gr. humusu 10 cm - 288 m2 - regulację pionową włazów rewizyjnych - 1 szt. - zaworów wodociągowych i gazowych - 4 szt. - regulację pionową włazów rewizyjnych studni teletechnicznych - 2 szt. Zakres przedmiotu zamówienia określono w projekcie wykonawczym oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. Potwierdzenie złożenia wadium w kasie Zamawiającego można otrzymać na wcześniej przygotowanej kopii gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach