Przetargi.pl
ŚwiadczenieusługspecjalistycznegoporadnictwawramachusługświadczonychprzezOśrodekInterwencjiKryzysowejorazsuperwizjagrupowadlapracownikówdziałupieczyzastępczejPowiatowegoCentrumPomocyRodziniewWieliczce

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WIELICZCE ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26G
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WIELICZCE
    ul. Niepołomska 26G
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    REGON: 351623150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wieliczka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚwiadczenieusługspecjalistycznegoporadnictwawramachusługświadczonychprzezOśrodekInterwencjiKryzysowejorazsuperwizjagrupowadlapracownikówdziałupieczyzastępczejPowiatowegoCentrumPomocyRodziniewWieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Terapeuta rodzinny. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) prowadzenie terapii rodzinnej, par lub indywidualnej, b) prowadzenia dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,c) wykonywanie innych czynności zawodowych w obszarze wsparcia rodziny,d) współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych PCPR,e) współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi organizacjami pomocy społecznej, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej, wsparcia rodzin, działań pre oraz post interwencyjnychŚwiadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Superwizor 1.1) Przedmiot zamówienia: prowadzenie superwizji grupowej dla pracowników OIK.2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r. 3) Ilość godzin: zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 90 godzin usług, miesięcznie 6 godzin z zastrzeżeniem, że każdorazowe spotkanie nie może trwać krócej niż 2 godziny w tygodniu. 3) Miejsce świadczenia usługi: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK w Wieliczce w sposób bezpośredni, w dniach ustalonych z zamawiającym. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Superwizor 2.Przedmiot zamówienia: prowadzenie superwizji grupowej dla pracowników OIK.2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r. 3) Ilość godzin: zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 godzin usług, miesięcznie 2 godziny z zastrzeżeniem, że spotkanie nie może trwać krócej niż 2 godziny. 3) Miejsce świadczenia usługi: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK w Wieliczce w sposób bezpośredni, w dniach ustalonych z zamawiającym. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Psychoterapeuta 1.1) Przedmiot zamówienia: a) prowadzenie psychoterapii indywidualnej,b) prowadzenie dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,c) wykonywanie innych czynności zawodowych, w obszarze wsparcia rodziny,2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r.,3) Ilość godzin: a) zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 300 godzin usług, miesięcznie 20 godzin z zastrzeżeniem, że każdorazowe spotkanie nie może trwać krócej niż 2 godziny w tygodniu,b) usługa będzie wykonywana raz w tygodniu w godz. 14:00 -19:00 lub 15:00 – 20:00 lub innych godzinach ustalonych wspólnie z zamawiającym,4) Miejsce świadczenia usług: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Psychoterapeuta 2.1) Przedmiot zamówienia: a) prowadzenie psychoterapii indywidualnej,b) prowadzenie dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,c) wykonywanie innych czynności zawodowych, w obszarze wsparcia rodziny,2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r.,3) Ilość godzin: a) zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 300 godzin usług, miesięcznie 20 godzin z zastrzeżeniem, że każdorazowe spotkanie nie może trwać krócej niż 2 godziny w tygodniu,b) usługa będzie wykonywana raz w tygodniu w godz. 14:00 -19:00 lub 15:00 – 20:00 lub innych godzinach ustalonych wspólnie z zamawiającym,4) Miejsce świadczenia usług: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Mediator.1) Przedmiot zamówienia: samodzielne prowadzenie postępowań mediacyjnych zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi standardami dla klientów OIK,2) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r.,3) Ilość godzin: zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 150 godzin usług, miesięcznie 10 godzin,4) Miejsce świadczenia usług: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.Prowadzenie superwizji grupowej dla pracowników pieczy zastępczej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.1) Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu superwizji grupowych dla pracowników działu pieczy zastępczej PCPR, zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez zamawiającego,2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31-12-2023 r.3) Ilość godzin: zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 54 godziny usług; usługa będzie realizowana cyklicznie w ostatni poniedziałek każdego miesiąca w godzinach od 9:00 do 12:00, z wyjątkiem października 2022 roku, gdzie usługa świadczona będzie w trzeci i ostatni poniedziałek miesiąca oraz grudnia 2022 i grudnia 2023 roku, gdzie usługa świadczona będzie w trzeci poniedziałek miesiąca.4) Miejsce świadczenia usług: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku PCPR w sposób bezpośredni. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych. 5) Przewidywana liczba uczestników superwizji: nie więcej niż 8 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stawia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, że wykonawca: dysponuje osobą/ami zdolną/ymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia:1) dla części I: co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:a) tytuł zawodowy lekarza lub tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa, lub magistra po ukończeniu studiów na kierunku psychologii, pedagogiki, resocjalizacji, socjologii albo spełnione warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1026),b) ukończone podyplomowe szkolenie w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowiaw szczególności metodą terapii psychodynamicznej, poznawczo-behawioralnej lub systemowej. lub ukończenie min. drugiego roku podyplomowego szkolenia (trwającego minimum cztery lata) z zakresu psychoterapii.c) minimum 1 rok doświadczenia w pracy terapeutycznej;2) dla części II i dla części III: co najmniej jedną osobą,z których każda posiada łącznie:a) wykształcenie wyższe,b) certyfikat superwizora lub ukończone studia podyplomowe w zakresie superwizji,c) minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu superwizji grupowej;3) dla części IV i dla części V: co najmniej jedną osobą,z których każda posiada łącznie:a) tytuł zawodowy lekarza lub tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa, lub magistra po ukończeniu studiów na kierunku psychologii, pedagogiki, resocjalizacji, socjologii albo spełnione warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawyz dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1026),b) ukończone podyplomowe szkolenie w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia lub ukończenie min. drugiego roku podyplomowego szkolenia (trwającego minimum cztery lata) z zakresu psychoterapii,c) minimum 1 rok doświadczenia w pracy terapeutycznej,4) dla części VI: co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:a) wykształcenie z zakresu psychologii, pedagogiki, socjologii, resocjalizacji, prawa lub pokrewnych z zakresu nauk społecznych,b) ukończone szkolenie dla mediatorów,c) minimum trzyletni staż pracy;5) dla części VII: co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe na kierunku psychologii lub pedagogiki,b) certyfikat superwizora lub ukończone studia podyplomowe w zakresie superwizji,c) minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu superwizji grupowej.Zamawiający respektuje uzyskane za granicą wykształcenie wyższe, wykształcenie podyplomowe, certyfikaty, szkolenia, kursy, które są uznawane za równorzędne w RP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach