Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu gminy Skrzyszów do Szkół Podstawowych w roku szkolnym 2022/2023

GMINA SKRZYSZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 33-156 Skrzyszów, 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146887023
  • Data zamieszczenia: 2022-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKRZYSZÓW
    642
    33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    tel. 146887023
    REGON: 851660861
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu gminy Skrzyszów do Szkół Podstawowych w roku szkolnym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu dzieci z terenu gminy Skrzyszów do Szkoły Podstawowej w Szynwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Pogórskiej Woli w roku szkolnym 2022/2023 wg wykazu tras dowozu stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.2. W roku szkolnym 2022/2023 będzie:1) SP w Szynwałdzie - ilość przeliczeniowych dni nauki w: 2022 roku: 84 dni + 31 dni dodatkowego dowozu oraz 2023 roku: 120 dni + 41 dni dodatkowego dowozu2) SP w Pogórskiej Woli - ilość przeliczeniowych dni nauki w: 2022 roku: 84 dni oraz 2023 roku: 120 dni3. Pojazdy winny być oznakowane zgodnie z art. 57 ust. 1 oraz art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).4. W celu sporządzenia prawidłowej oferty cenowej Zamawiający zaleca zapoznać się z trasą dowozu dzieci i dostosować pojazdy (t.j. autobusy lub busy) do panujących warunków terenowych.5. Ostateczny harmonogram godzinowy dowozu i odwozu dzieci zostanie podany przez dyrektorów szkół po rozpoczęciu roku szkolnego. Wykonawca usługi zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z dyrektorami szkół w tym zakresie.6. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć z uwagi na zmiany w planach zajęć mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego.7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec przewożonych osób oraz osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska t.j. zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zezwolenie/licencja ważna przez cały okres wykonywania zamówienia tj. od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2023 r.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:a) posiadał odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 70 000,00 zł;4) zdolności technicznej lub zawodowej:W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości dotyczące:a) potencjału technicznego Wykonawcy tj. Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 4 pojazdami (t.j. autobusami i/lub busami) pozwalającymi zapewnić odpowiedni transport dzieci na trasach i w ilościach wskazanych w załączniku nr 8 do SWZ oraz dodatkowo co najmniej 1 pojazdem rezerwowym. Warunek posiadania taboru autobusowego zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada tabor jako właściciel lub, że ma prawo do korzystania na podstawie umowy leasingu, dzierżawy, najmu, użyczenia lub użytkowania. W przypadku zamiaru zakupu fabrycznie nowego taboru warunek posiadania pojazdów (t.j. autobusów/busów) zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że zawarł z producentem umowy przedwstępne obejmujące zobowiązanie producenta do sprzedaży wykonawcy pojazdów (t.j. autobusów/busów) do dnia 31 sierpnia 2022 r. oraz zapewnienie producenta, że Wykonawca będzie posiadał nowy tabor w terminie do 1 września 2022 r.b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 4 kierowcami zapewniającymi obsługę pojazdów przeznaczonych do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz niezbędną rezerwę, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym określających wymagania w stosunku do kierowców.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach