Przetargi.pl
Świadczenie w roku 2017 usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98300 Wieluń, ul. Okólna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 434 322 , fax. 438 434 322
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń
    ul. Okólna 7
    98300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 434 322, fax. 438 434 322
    REGON: 527284900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie w roku 2017 usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu. 2.Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Usługi opiekuńcze przyznawane są zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 11 i art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. (Dz. U. z 2016r. poz. 930 z późn. zm.) i uchwałą nr XX/187/04 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 29 czerwca 2004 roku w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania (Dz. Urz. Woj. Łódz. z 2004 roku nr 215 poz. 1933; zm. Dz. Urz. Woj. Łódz. z 2008 roku, nr 46 poz. 546), a także zgodnie z zakresem, okresem i miejscem świadczenia ustalonym w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. 4.Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów (na terenie miasta i gminy Wieluń), od poniedziałku do piątku - w uzasadnionych przypadkach także w soboty, niedziele i święta - w godzinach 6.00–22.00. 5.Szacunkowa liczba godzin usług w 2017r. wyniesie ogółem 18 286, w tym w dni robocze – 14 836, a w soboty, niedziele i święta – 3 450. Ilość godzin może ulec zmniejszeniu. 6.Szacunkowa liczba osób, na rzecz których będą świadczone usługi opiekuńcze wynosi miesięcznie – 50. 7.Ilość osób, godzin oraz zakres usług opiekuńczych będzie ulegać zmianom wynikającym z potrzeb podopiecznych i możliwości Zamawiającego. 8.Wykonywanie usług na rzecz konkretnej osoby Wykonawca rozpoczynał będzie po otrzymaniu pisemnego zlecenia na wykonanie usługi. 10.Usługi opiekuńcze winny być wykonywane ze szczególną starannością, sumiennością, uczciwością i zgodnie z zasadami poszanowania praw człowieka, jego godności, uczuć, decyzji jak również w poszanowaniu własności osoby wymagającej pomocy. 11.Świadczeniem usług opiekuńczych będą objęte osoby, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy w zakresie: a)pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, b)opieki higieniczno-sanitarnej, c)zapewnienia kontaktów z otoczeniem. 12.Zamawiający przyjmuje, że 1 godzina usługi równa się 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut. 13.Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem ilości godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych tzn. bez czasu potrzebnego na dojście lub dojazd. 14.Wykonawca zapewni stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą koordynującą przedmiot zamówienia. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wnioskowania w uzasadnionych przypadkach o zmianę opiekunki u danego klienta. 16.Usługi opiekuńcze obejmują: a)pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, w szczególności: b)opiekę higieniczno-sanitarną, w szczególności: c)zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach