Przetargi.pl
Świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych.

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71-804 Szczecin, ul. Czesława 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 421 63 23 , fax. 91 421 63 20
  • Data zamieszczenia: 2015-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
    ul. Czesława 9 9
    71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 421 63 23, fax. 91 421 63 20
    REGON: 32113982100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. 2. Zakres usług rehabilitacyjnych świadczonych na rzecz: 1) 750 uczestników 14 - dniowych turnusów rehabilitacyjnych, 2) 90 uczestników 9 - dniowych turnusów rehabilitacyjnych, 3) 50 uczestników 7 - dniowych turnusów rehabilitacyjnych, 4) 75 osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych 5) 50 osób wskazanych przez zamawiającego, które wykupią u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 3 zabiegom. 6) Rodzaj zabiegów dla poszczególnych osób określa lekarz zamawiającego i zmiana może być dokonana jedynie za zgodą lekarza. 3. Wykonawca zapewni wykonywanie następujących rodzajów zabiegów rehabilitacyjnych: 1) Gimnastyka lecznicza, 2) Gimnastyka indywidualna i zbiorowa, 3) UGUL, siłownia, suchy basen, 4) Inhalacje indywidualne, 5) Masaż wirowy kończyn górnych i dolnych, 6) Laser, 7) Tlenoterapia, 8) Hydromasaż, 9) Masaż wodny - aquavibron, 10) Masaż klasyczny, 11) Masaż wibracyjny fotele do masażu, leżanka, masaż stóp i łydek, 12) Naświetlanie lampą solux, 13) Magnetoterapia - BEMER 3000, 14) Diatronik - prądy diadynamiczne, 15) Okłady cieplne, 16) Lampa polaryzacyjna, 17) Ultradźwięki, 4. Usługi rehabilitacyjne będą świadczone przez pracowników wykonawcy w okresie od 15 maja 2015 r. do 13 października 2015 r. Usługi te świadczone będą od poniedziałku do soboty. 5. Zamawiający przewiduje, że w okresie określonym w pkt. 4 zabiegami rehabilitacyjnymi objęte zostanie: 1) ca 750 osób, a każdy uczestnik 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego poddany zostanie 30 zabiegom (3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie), których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta, a zmiana może być dokonana jedynie za zgodą lekarza, 2) ca 90 osób, a każdy uczestnik 9 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego poddany zostanie 21 zabiegom, których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta, a zmiana może być dokonana jedynie za zgodą lekarza, 3) ca 50 osób, a każdy uczestnik 7 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego poddany zostanie 15 zabiegom, których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta, a zmiana może być dokonana jedynie za zgodą lekarza, 4) ca 75 osób wskazanych przez zamawiającego, które wykupią u zmawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 15 zabiegom, 5) ca 50 osób wskazanych przez zamawiającego, które wykupują u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 3 zabiegom. 6. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia ilości usług określonych pkt 5 są ilościami szacunkowymi, przewidywanymi przez zamawiającego i mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych jego potrzeb. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość usług wchodzących w zakres umowy może być niższa od ilości podanej w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zmniejszenie liczby usług rehabilitacyjnych nie uprawnia wykonawcy do odszkodowania. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie. 8. Usługi rehabilitacyjne wykonywane będą w pomieszczeniach zamawiającego i przy użyciu jego urządzeń, sprzętu i wyposażenia. 9. Pomieszczenia, którymi dysponuje zamawiający, są przystosowane do świadczenia usług rehabilitacyjnych i są wyposażone w sprzęt rehabilitacyjny umożliwiający prawidłowe przeprowadzanie zabiegów wymaganych przez zamawiającego. Wykonawca może wprowadzić do pomieszczeń zamawiającego swoje urządzenia do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych. 10. Zamawiający przekaże wykonawcy w bezpłatne użytkowanie pomieszczenia, urządzenia sprzęt rehabilitacyjny oraz udostępni na swój koszt energię elektryczną i cieplną, wodę i odprowadzanie ścieków oraz wywóz odpadów komunalnych a także zapewni utrzymanie czystości pomieszczeń, sprzętu i wyposażenia. 11. Wszelkie naprawy sprzętu wykonawca wykonywał będzie na koszt własny. Po wykonanej naprawie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający sprawność sprzętu. 12. Wykonawca zabezpieczy niezbędne do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych medykamenty i materiały. 13. Wykonawca prowadzić będzie dokumentację medyczną z przeprowadzanych usług rehabilitacyjnych tj. kart zabiegowych i imiennych list osób, którym wykonywano zabiegi rehabilitacyjne i zapewni przekazywania jej zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu usług rehabilitacji leczniczej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niol.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach