Przetargi.pl
Na usługę zorganizowania zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2013

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Kamienna 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 35 48 066 , fax. 94 35 48 066
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kamienna 3 3
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 35 48 066, fax. 94 35 48 066
    REGON: 33101277400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na usługę zorganizowania zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zabiegów dla uczestników projektu dopasowane i zalecane przez lekarza uwzględniające niepełnosprawność beneficjentów ostatecznych. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 25.000,00 zł. Cel: Celem realizowanych zabiegów/zajęć rehabilitacyjnych jest zwiększenie dostępu do rehabilitacji leczniczej, a przede wszystkim poprawa stanu zdrowia osób niepełnosprawnych. Zapewnienie możliwości aktywnej rehabilitacji prowadzącej do rozbudzenia sił witalnych. Program: Program rehabilitacyjny zostanie dobrany indywidualnie dla każdego uczestnika zgodnie z zaleceniami lekarza i rodzajem niepełnosprawności. Zabiegi będą wykonywane w ośrodku, który posiada zaplecze rehabilitacyjne. Każdy uczestnik będzie posiadał własna kartę zabiegów służącą monitorowaniu procesu rehabilitacyjnego Wzór karty zabiegów zostanie opracowana przez Wykonawcę i przekazaną do akceptacji dla Zamawiającego). Zajęcia rehabilitacyjne będą prowadzone przez fizjoterapeutów i innych specjalistów posiadających odpowiednie doświadczenie i wykształcenie w zabiegach rehabilitacyjnych. Dla każdego uczestnika będą przeprowadzone 3 zabiegi dziennie przez okres 10 dni plus dodatkowo 1 zabieg związany z odnową biologiczną. Karta zabiegowa będzie składała się z: - zabiegów rehabilitacyjnych przepisanych przez lekarza, - jeden zabieg odnowy biologicznej. (karta została opracowana i zostanie przekazana przez Zamawiającego dla Wykonawcy z rodzajami zabiegów rehabilitacyjnych i zabiegów odnowy biologicznej jakie powinien zapewnić Wykonawca - załącznik do SIWZ). Produkty: 48 uczestników odbędzie zabiegi rehabilitacyjne potwierdzone indywidulanymi kartami rehabilitacyjnymi. Każdy z uczestników podniesie swoją sprawność fizyczną i psychiczną. Dodatkowe informacje: Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie: - zapewnić gabinet rehabilitacyjny wyposażony w niezbędny sprzęt i urządzenia zlokalizowany na terenie miasta Kołobrzeg lub w przypadku organizacji zabiegów poza miastem Kołobrzeg Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia winien zapewnić transport Uczestników do miejsca organizacji zabiegów i z powrotem, - zapewnić kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe związane z rehabilitacją, - sporządzania imiennej i oznaczonej zgodnie z wytycznymi listy obecności podczas zabiegów rehabilitacyjnych, - przedstawienia Zamawiającemu list obecności oraz Raportu końcowego, - współpracy w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zabiegów rehabilitacyjnych z uczestnikami i przekazywanie do wiadomości Zamawiającemu, - zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z zamawiającym, w tym informować Zamawiającego na bieżąco o harmonogramie zajęć oraz umożliwić mu przeprowadzenie wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia, - ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z zabiegami rehabilitacyjnymi oraz w drodze do i z miejsca przeprowadzania zabiegów rehabilitacyjnych, - przekazać Zamawiającemu 48 wypełnionych karty zabiegowych Uczestników. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Po stronie Zamawiającego leży: - rekrutacja Uczestników, - przekazanie ich listy Wykonawcy, - opracowanie Kart rehabilitacyjnych, - odbiór prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcprkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach