Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg
- Adres: 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4921134, 4921135 , fax. 022 4921149
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
ul. Ząbkowska 41 41
03-736 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4921134, 4921135, fax. 022 4921149
REGON: 01552496010000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie w okresie 12 miesięcy 2010 roku na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Produktów Leczniczych Weterynaryjnych, Wydziału Centralnej Ewidencji Badań Klinicznych, Wydziału Oceny Dokumentacji, Wydziału Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Wydziału Rroduktów Leczniczych Weterynaryjnych (8 stanowisk dla 8 osób), Wydziału Centralnej Ewidencji Badań Klinicznych (2 stanowiska dla 2 osób), Wydziału Oceny Dokumentacji (2 stanowiska dla 2 osób w Dziale Druków Informacyjnych, 1 stanowisko dla 1 osoby w Dziale Oceny Dokumentacji Farmakologiczno-Toksykologicznej i Biorównoważności, 1 stanowisko dla 1 osoby w Dziale Oceny Dokumentacji Produktów Leczniczych Roślinnych, Homeopatycznych i Farmakopealnych, 1 stanowisko dla 1 osoby w Dziale Oceny Dokumentacji Produktów Leczniczych Krwiopochodnych i Immunologicznych), 2 stanowiska dla 2 osób w Wydziale Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych; łącznie 17 części zamówienia. Ww. usługi podlegają wykonaniu w okresie trwającym od 4 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r., we wszystkie dni robocze, przez co najmniej 8 godzin w czasie urzędowania od 7:30 do 16:30 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (PZP), a także spełniają warunki ogólne ustalone w pkt 2.1 i 2.3 oraz warunki szczegółowe ustalone w pkt 2.2, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą. W przypadku wystąpienia grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum albo spółka cywilna), żaden Wykonawca nie może podlegać żadnemu z wyżej określonych wykluczeń oraz konsorcjum albo spółka cywilna musi spełnić ustalone następujące warunki: 2.1. posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, 2.2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, zgodnie z nw. warunkami (informacjami) szczegółowymi, 2.3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ad. 2.2. Informacje na temat kwalifikacji (wiedzy i umiejętności) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ich doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych (minimalnych) do wykonania przez te osoby czynności, przewidzianych w ramach nw. części zamówienia: poz. 1, 2 (po 1 osobie) - wykształcenie wyższe , dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość ustawy - Prawo farmaceutyczne, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, procedur rejestracyjnych oraz prawa europejskiego (dyrektywy, rozporządzenia, wytyczne, procedury) w zakresie produktów leczniczych weterynaryjnych; poz. 3 (1 osoba) - wykształcenie wyższe chemiczne, dobra znajomość języka angielskiego, znajomość ustawy - Prawo farmaceutyczne, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, procedur rejestracyjnych oraz prawa europejskiego (dyrektywy, rozporządzenia, wytyczne, procedury) w zakresie produktów leczniczych weterynaryjnych; poz. 4 (1 osoba) - wykształcenie wyższe - lekarz weterynarii lub pokrewne, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, procedur rejestracyjnych oraz prawa europejskiego (dyrektywy, rozporządzenia, wytyczne, procedury) w zakresie produktów leczniczych weterynaryjnych; poz. 5 (1 osoba) - wykształcenie wyższe - lekarz weterynarii lub pokrewne, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, procedur rejestracyjnych oraz prawa europejskiego (dyrektywy, rozporządzenia, wytyczne, procedury) w zakresie produktów leczniczych weterynaryjnych; poz. 6, 7 (po 1 osobie) - wykształcenie wyższe farmaceutyczne lub pokrewne, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, procedur rejestracyjnych oraz prawa europejskiego (dyrektywy, rozporządzenia, wytyczne, procedury) w zakresie produktów leczniczych weterynaryjnych; poz. 8 (1 osoba) - wykształcenie średnie, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, procedur rejestracyjnych oraz prawa europejskiego (dyrektywy, rozporządzenia, wytyczne, procedury) w zakresie produktów leczniczych weterynaryjnych; poz. 9, 10 (po 1 osobie) - wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne, znajomość przepisów prawa polskiego i europejskiego w zakresie badań klinicznych; bardzo dobra znajomość języka angielskiego, dobra znajomość obsługi komputera (MS Office); poz. 11, 12 (po 1 osobie) - wykształcenie wyższe farmaceutyczne, medyczne, biologiczne lub pokrewne; znajomość języka angielskiego w stopniu B2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 13 (1 osoba) - wykształcenie wyższe o profilu przyrodniczym; dobra znajomość języka angielskiego; znajomość procedur rejestracyjnych produktów leczniczych; doświadczenie w wykonywaniu czynności administracyjnych przy ocenie dokumentacji rejestracyjnej produktów leczniczych, umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 14 (1 osoba) - wykształcenie wyższe medyczne, farmaceutyczne lub pokrewne; poz. 15 (1 osoba) - wykształcenie wyższe medyczne, farmaceutyczne lub biologiczne; znajomość problematyki immunologii i epidemiologii; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; ogólna znajomość dyrektyw unijnych i prawa polskiego w zakresie dotyczącym produktów leczniczych; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 16 (1 osoba) - wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne, dobra znajomość języka angielskiego, znajomość zasad kodowania działań niepożądanych wg słownika terminologii medycznej; poz. 17 (1 osoba) - wykształcenie wyższe (filologia angielska), znajomość kodowania wg zasad słownika terminologii medycznej. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania sprawdzenia (poprzez rozmowę, test, itp.) kwalifikacji (wiedzy i umiejętności) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (jego części), niezbędnych (minimalnych) do wykonania przez te osoby czynności, przewidzianych w ramach poszczególnych części zamówienia; pozytywny rezultat sprawdzianu stanowić będzie o spełnieniu warunku szczegółowego. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych i szczegółowych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią ZAŁĄCZNIKA NR 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ponieważ do wykonywania czynności objętych zamówieniem żadna ustawa nie nakłada obowiązku posiadania jakichkolwiek uprawnień, zarówno w odniesieniu do osób fizycznych jak i osób prawnych, ww. dokumenty składają przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej; osoby fizyczne, które nie prowadzą zarejestrowanej bądź zaewidencjonowanej działalności nie mają obowiązku składania odpisu z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) sporządzony wg wzoru ZAŁĄCZNIKA NR 3 określonych w pkt 2.2 (poz. 1÷17), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (jego części), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (odpowiednio do oferowanej części zamówienia), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; jeżeli w ww. WYKAZIE Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, to jednocześnie przedstawia pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie umowy w sprawie zamówienia, realizowanej przez Wykonawcę. Wykonawca tzw. grupowy, składający kilka ofert częściowych, dokonuje tego odrębnie dla każdej części zamówienia, za pomocą oświadczenia (pkt 3.2) i dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 i 3.2.b, przy czym dokumenty określone w pkt 3.2.a Wykonawca może złożyć wspólnie dla wszystkich części zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum składają oświadczenie (pkt 3.2) oraz dokumenty (pkt 3.2.a, b) odrębnie dla każdej oferty częściowej i odpowiednio do jej zakresu. 3.3. Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji Wykonawcy na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.a, Wykonawca załącza pełnomocnictwo (w oryginale albo kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem) do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odławianie zwierząt wolno żyjących z terenu Gminy Miasto Marki
Dodano: 2016-07-26 - Odławianie zwierząt bezdomnych i wolno żyjących oraz transport zwierząt poszkodowanych w zdarzeniach drogowych z terenu Gminy Miasto Marki w 2016 roku
Dodano: 2016-03-25 - USŁUGI PRALNICZE DLA SPZZOZ W PIONKACH
Dodano: 2015-12-11 - Wykonywanie usług pralniczych
Dodano: 2015-06-10 - Produkcja Gali Najlepszej Warszawskiej Inicjatywy Pozarządowej 2014 roku S3EKTOR
Dodano: 2015-05-27 - Prace gospodarcze; znak: BDG.741.006.2015
Dodano: 2015-05-22 - Usługi w zakresie najmu maszyn ogólnobudowlanych i pojazdów przemysłowych dla DRiK na rok 2015
Dodano: 2015-02-16 - Prace gospodarcze na rzecz MSZ.
Dodano: 2014-03-14 - Wykonywanie w okresie od 2014-03-03 do 2014-12-31 merytorycznej obsługi Departamentu Rejestracji i Badań Klinicznych Produktów Leczniczych Weterynaryjnych oraz Departamentu Oceny i Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych Weterynaryjnych
Dodano: 2014-02-18 - Wykonywanie w okresie od 2014-02-17 do 2014-12-31 merytorycznej obsługi Departamentu Informacji o Wyrobach Medycznych
Dodano: 2014-02-05