Przetargi.pl
Świadczenie w 2021 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41-907 Bytom, Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 532 59 10, , fax. 32 532 50 10
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania
    Zielna 25B
    41-907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 532 59 10, , fax. 32 532 50 10
    REGON: 24261540600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie w 2021 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2021 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:  utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w częściach wspólnego użytkowania budynków tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.);  utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych nieruchomości (w miejscach gromadzenia odpadów komunalnych – przy kontenerach na odpady tzw. Placykach gospodarczych, w bramach przejazdowych / prześwitach pomiędzy budynkami, na chodnikach, miejscach utwardzonych, trawnikach, terenach zielonych itp.):  podstawienie pojemnika na odpady KP5. 3. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 nw. części: a) Część I – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 – 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 18 342,19 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 7 425,92 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1 454,72 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 880,81 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 345,66 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 733,41 m2. 3) Zadanie III Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp. b) Część II – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 – 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 21 147,86 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 6 893,93 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 810,63 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2 745,23 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 1 066,05 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4 202,46 m2. 3) Zadanie III Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp. c) Część III – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 – 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 23.676,37 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 10.071,78 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.024,00 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych – ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 208,74 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 150,83 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 709,23 m2. 3) Zadanie III Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Zielnej 25b w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 635,00 m2. 4) Zadanie IV Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp. d) Część IV – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 – 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 27 817,51 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 9 743,97 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2 201,38 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych – ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4 204,36 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 1 349,22 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 6 279,47 m2. 3) Zadanie III Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Matejki 13 w miesiącach marcu, lipcu, listopadzie 2020 r., (3 miesiące) z uwagi na wspólne korzystanie z placyku gospodarczego przez użytkowników nieruchomości ul. Matejki 7, 9, 11 w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20,31 m2. 4) Zadanie IV Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp. e) Część V – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 5 – 41-906 Bytom, ul. Miechowicka 34, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 16 054,85 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 4 724,73 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 479,00 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1 398,98 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 415,66 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4 338,93 m2. 3) Zadanie III Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp. f) Część VI – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 – 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 15 529,64 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 5 492,30 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1 709,46 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych – ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2 294,20 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 744 97 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 6 680,46 m2. 3) Zadanie III Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 7. Wykazy adresowe wraz z wielkościami powierzchni do utrzymania porządku i czystości w każdej części zamówienia, stanowią odpowiednio Załączniki od 1.1. do 1.6. do SIWZ. 8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujące prace proste obejmujące czynności usuwania zanieczyszczeń, zamiatania powierzchni wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości, mycia powierzchni wewnątrz nieruchomości, usuwania oblodzeń, odśnieżania. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 powyżej czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wskazane w lit. a powyżej (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1. czynności. 5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -------------------------------------------
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty – Załącznik nr 3a; b) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.a. i VI.1.b. SIWZ – pkt 1 Załącznika nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; oraz jeżeli dotyczy: c) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.2.a. i VI.2.b. SIWZ – pkt 2 Załącznika Nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; d) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; e) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; f) dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 3d do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach