Przetargi.pl
Świadczenie usługi zarządzania projektem innym niż roboty budowlane: Fantastyczny świat przedszkolaków w gminie Dobrzany - Koordynator Projektu

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi zarządzania projektem innym niż roboty budowlane: Fantastyczny świat przedszkolaków w gminie Dobrzany - Koordynator Projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Definicja personelu projektu została określona w Wytycznych ws. zasady finansowania POKL. Zgodnie z tą definicją wszystkie osoby zaangażowane do realizacji zadań wykonują je osobiście. Osobiste wykonywanie zadań należy odróżnić od zlecania usług podmiotom gospodarczym, które za pośrednictwem swoich osób trzecich wykonują usługę. Zamawiający stosując się do Wytycznych stawia warunek że ubiegać o zamówienie mogą się wyłącznie osoby fizyczne które usługę będą wykonywać osobiście. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi świadczenie usługi rozumianej jako wykonywanie czynności właściwych dla Koordynatora Projektu (dalej jak KP), a opisanych szczegółowo we wniosku o dofinansowanie. W celu zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu, Zamawiający w trybie przetargu nieograniczonego ogłasza przetarg na ww. usługę. KP będzie odpowiedzialny za sprawną oraz zgodną z prawem UE i krajowym (w tym wytycznymi właściwymi dla projektu) realizację usługi zdefiniowanej jako zarządzanie projektem innym niż roboty budowlane oraz bierze odpowiedzialność za całość projektu. Do zadań KP należą w szczególności: 1)przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami we wszystkich jego etapach; 2)nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z postanowieniami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, w tym z budżetem i harmonogramem; 3)koordynowanie działań projektowych, w tym merytorycznych i logistycznych; 4)kierowanie wykonaniem projektu; 5)nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 6)nadzorowanie pracy personelu projektu; 7)utrzymanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w IP; 8)współpraca z kierownikami przedszkoli i osobami realizującymi zajęcia w zakresie przygotowywania szczegółowych programów zajęć; 9)nadzorowanie przebiegu zajęć, w tym nad jakością materiałów dydaktycznych; 10)nadzór na opracowaniem szczegółowego harmonogramy zajęć; 11)nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu; 12)nadzór nad wydatkowaniem środków w projekcie; 13)odpowiedzialność za rekrutację; 14)współpraca przy sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej projektu; 15)przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 16)każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji (organów) kontrolnych. Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu z wykonawcą który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa cywilnoprawna okres świadczenia usługi KP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach