Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 86-200 Chełmno, Plac Rydygiera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 772 607 , fax. 566 772 710
- Data zamieszczenia: 2019-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 772 607, fax. 566 772 710
REGON: 31002500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie wg załącznika nr 1. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy. Jeżeli czynności potrzebne przy wykonaniu usługi będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 917 z późn zm.) Zamawiający wymaga, aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Dotyczy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia: transportu bielizny, prania, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasowania, segregacji i pakowania bielizny oraz czynności szwalniczo – krawieckich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. 2. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu oferty wg wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ. Do Formularza oferty należy załączyć dokumenty wymagane w SIWZ, tj.: 1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz asortymentowo-cenowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (w oryginale); 3)w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia); 4)pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) do działania w imieniu wykonawcy - jeżeli zostało udzielone. 3. Ze względów technicznych celem nadania ogłoszenia w sekcji III.3) zaznaczono oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pralniczych w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami, znajdującym się w budynkach przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu
Dodano: 2024-02-16 - Świadczenie usług prania, wynajmu odzieży operacyjnej oraz kompletów odzieży dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
Dodano: 2024-02-06 - Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2024 r.
Dodano: 2023-12-21 - Usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2023-09-01 - Świadczenie usług prania, dezynfekcji, naprawy oraz najem bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2023-06-01 - Świadczenie usług prania, dezynfekcji, naprawy oraz najem bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2023-04-13 - Świadczenie usług pralniczych w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami, znajdującym się w budynkach przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu
Dodano: 2023-04-11 - świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży medycznej oraz wynajmu i prania bielizny pościelowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu
Dodano: 2023-02-28 - Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2023 roku
Dodano: 2023-01-21 - Świadczenie usług prania, wynajmu odzieży operacyjnej oraz kompletów odzieży dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
Dodano: 2023-01-12