Przetargi.pl
świadczenie usługi w zakresie wykonywania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych rezonansu magnetycznego Intera 1,5 T firmy Philips dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Lwowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 315 460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 315 460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi w zakresie wykonywania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych rezonansu magnetycznego Intera 1,5 T firmy Philips dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonywanie przeglądów serwisowych (zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia tj. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, kalibracje, konserwacje oraz wymiana części zamiennych z wyłączeniem cewek diagnostycznych oraz magnesu) - potwierdzenie ich wpisem do Karty pracy oraz wystawienie raportu serwisowego 2. Serwisowanie oraz naprawa wykonywana przez osoby posiadające uprawnienia ( certyfikat wydany przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela) do przeglądów, napraw 3. Wykonywanie bieżącej konserwacji sprzętu i napraw zgodnie z zaleceniami producenta, przepisów bhp oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych 4. Wykonywanie usług przeglądów w oparciu o własną aparaturę kontrolną, pomiarową, narzędzia i materiały w siedzibie Zamawiającego. Aparatura Wykonawcy musi posiadać aktualne świadectwa legalizacji lub sprawdzenia 5. Aktualizacja oprogramowania poprawiająca bezpieczeństwo pracy zgodnie z zaleceniami producenta 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację wykonanych przeglądów zawierającą daty wykonania czynności serwisowych, nazwisko lub nazwę podmiotu wykonującego czynności, opis tych czynności, uwagi dotyczące wyrobu 7. Wykonawca zobowiązuje się po wykonaniu przeglądu/ naprawy przedstawić Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej informację na temat przeglądniętego sprzętu medycznego zawierającego: nazwę aparatu, firmę, typ, numer fabryczny lub seryjny oraz wykonane czynności serwisowe 8. Wykonanie przeglądów sprzętu i konserwacji – co najmniej trzy razy do roku w okresie 24 miesięcy w sposób zgodny ze wskazaniami producenta 9. Wykonywanie napraw pogwarancyjnych po wcześniejszym zawiadomieniu w formie pisemnej, elektronicznej lub faxem Wykonawcy o zaistniałych nieprawidłowościach (określenie stwierdzonej usterki) 10. Usuniecie usterki w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania od Zamawiającego pisemnej, faxem lub elektronicznie informacji o awarii, a w przypadku napraw skomplikowanych w terminie 14 dni roboczych od otrzymania od Zamawiającego pisemnej, faxem lub elektronicznie w/w informacji 11. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać sprzęt w stanie pełnej sprawności technicznej 12. Przeglądy, naprawy i usługi wymiany części (usługi naprawcze niezależne od ilości roboczogodzin i dojazdy) oraz dostęp poprzez sieć Internet – przy ewentualnej awarii 13. Dostawy ciekłego helu zgodnie z wymaganiami producenta wraz z jego uzupełnieniem i częściami zamiennymi 14. Wykonawca zobowiązuje się do zabrania zużytych, uszkodzonych części zamiennych wymienionych w czasie naprawy 15. W przypadku stwierdzenia, iż sprzęt medyczny musi być wyłączony z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany będzie do odłączenia od zasilania, umieszczenia na nim odpowiedniej informacji np. „urządzenie niesprawne” lub „urządzenie przeznaczone do naprawy” oraz przekaże niezbędne informacje dotyczące jego naprawy. Jeżeli sprzęt medyczny musi być wyłączony z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę do kasacji środka trwałego 16. W przypadku konieczności wykonania naprawy lub wymiany części na nowe, Wykonawca dostarczy części zamienne. Wykaz użytych części Wykonawca umieści na fakturze z wyłączeniem cewek diagnostycznych oraz magnesu 17. Gwarancja na wymienione nowe części (min. 6 m-cy), zgodnie z formularzem ofertowym. 18. Możliwość zgłoszeń 24h/dobę, 365 dni/rok
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.(składane w oryginale). 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do specyfikacji (załącznik winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 2.3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji (wg zał. nr 2 i 2A do SIWZ). 2.4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 4 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach