Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie utworzenia, utrzymania i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Kwidzyn wraz z zagospodarowaniem zebranych w Punkcie odpadów komunalnych

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 552 792 306
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 552 792 306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie utworzenia, utrzymania i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Kwidzyn wraz z zagospodarowaniem zebranych w Punkcie odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utworzenia, utrzymania i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców gminy Kwidzyn w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2024 r. wraz z zagospodarowaniem zebranych w Punkcie odpadów komunalnych. 1.2. W ramach przedmiotowej usługi Zamawiający zleci Wykonawcy utworzenie do dnia 16 listopada 2020 roku Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), który będzie znajdował się bądź na terenie gminy Kwidzyn, bądź na terenie Miasta Kwidzyna, ze względu na położenie gminy Kwidzyn wokół miasta Kwidzyn. 1.3. PSZOK będzie świadczył usługi dla mieszkańców gminy Kwidzyn w piątki od godziny 8:00 do 16:00 oraz soboty od godziny 8:00 do 14:00 przyjmując dostarczone selektywnie zbierane przez mieszkańców gminy Kwidzyn odpady w następujących ilościach: 1.3.1. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny AGD i RTV – w każdej wytworzonej ilości rocznie; 1.3.2. odpady popiołu - w każdej wytworzonej ilości rocznie; 1.3.3. przeterminowane leki i chemikalia np. farby, rozpuszczalniki, lakiery, pozostałości po środkach ochrony roślin – w każdej wytworzonej ilości rocznie; 1.3.4. zużyte baterie, świetlówki, akumulatory, przepracowane oleje, zużyte opony małogabarytowe np. od samochodów osobowych - w każdej wytworzonej ilości rocznie; 1.3.5. zużyte opony wielkogabarytowe od ciągników rolniczych, przyczep, itp. – 2 sztuki rocznie od właściciela nieruchomości zamieszkałej; 1.3.6. odpady wielkogabarytowe np. szafy, regały, stoły, fotele, łóżka, kanapy, folie wielkogabarytowe, big bagi itp. - w każdej wytworzonej ilości rocznie; 1.3.7. odpady budowlane i rozbiórkowe np. gruz, usunięte tapety, tynki, okleiny, kafelki itp. – 2 m3 rocznie od właściciela nieruchomości zamieszkałej; 1.3.8. odpady i opakowania: z papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, metali i opakowania wielomateriałowe - w każdej wytworzonej ilości rocznie; 1.3.9. bioodpady – w każdej wytworzonej ilości rocznie; 1.3.10. odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstające w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki– w każdej wytworzonej ilości rocznie. 1.4. Odpady wskazane w pozycjach 1.3.1., 1.3.2., 1.3.6. i 1.3.9. oraz odpady opakowaniowe wskazane w pozycji 1.3.8. będą w pierwszej kolejności odbierane bezpośrednio z nieruchomości mieszkańców. Odpady te będą dostarczane przez mieszkańców do PSZOK, w szczególności, w sytuacjach ich wytworzenia poza terminami odbioru z nieruchomości. 1.4.1. Zamawiający zastrzega, że rodzaje oraz ilości odpadów podlegających limitowaniu mogą ulec zmianie. 1.4.2. Zamawiający zastrzega, że dni i godziny świadczenia usługi mogą ulec zmianie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060, w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „Wadium – PSZOK” - kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310, t.j.). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy w formie nienaruszonego oryginału dołączyć do oferty w osobnej kopercie, na której zapisana będzie nazwa niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM – PSZOK”, złożona w terminie do dnia i godziny składania ofert (Biuro Obsługi Klienta – pokój nr 1). 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien: 1) przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7 i 8 poniżej; 2) zawierać sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystawione przez Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7 i 8 poniżej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych przypadków zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej wadium. Żądanie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. Dopuszczalnym żądaniem gwaranta może być dokument potwierdzający, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu beneficjenta, upoważniona jest do jego reprezentowania lub przesłanie wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który określony został w Rozdz. IX SIWZ. 11. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji wadialnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w dokumencie gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz.797 ze zm.), obejmującego, co najmniej odpady selektywnie zbierane, ze wskazaniem rodzajów odpadów (kody odpadów), określone w Załączniku nr A do SIWZ; b) posiada zaświadczenie o nadaniu nr BDO, umożliwiające weryfikację uzyskanego wpisu do rejestru transportujących odpady, prowadzonego przez właściwego marszałka województwa, obejmującego co najmniej odpady selektywnie zbierane (kody odpadów), określone w Załączniku nr A do SIWZ, lub/i przedłoży stosowne oświadczenie o rodzajach poszczególnych odpadów określonych w Załączniku nr A do SIWZ (z uwzględnieniem ich kodów), które będzie przekazywał do transportu uprawnionym podmiotom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczeniu na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy – Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach