Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
- Data zamieszczenia: 2017-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
REGON: 53713100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA JEZDNI DRÓG GMINNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W OBRĘBIE REJONU VI - STRASZYN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania jezdni dróg gminnych położonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański w obrębie rejonu VI - Straszyn. 2. Zakres rzeczowy zimowego utrzymania dróg gminnych obejmuje: 1) całodobowe utrzymanie dróg wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ w stanie przejezdności poprzez: a) całodobowe odśnieżanie jezdni dróg gminnych przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, ciągników, spycharek lub innych maszyn przystosowanych do w/w prac na całej szerokości jezdni (ca 5,0m); b) całodobowe zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni (ca 5,0m) przy użyciu mieszaniny kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą), o składzie wagowym 80 % kruszywa + 20 % soli w ilości 240g na m2 przy użyciu piaskarek (rozsypywarek), c) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacją śliskości na całej szerokości jezdni dróg przy użyciu mieszanki w składzie i ilości jak wyżej, d) przygotowanie mieszanki w składzie i ilości jak wyżej z materiałów własnych, magazynowanie oraz jej załadunek; e) zwalczanie, zapobieganie powstawania i likwidacja śliskości na całej szerokości jezdni (ca 5,0m) przy użyciu wyłącznie chlorku sodu, w miejscach szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, strome podjazdy, zakręty, łuki itp.) na telefoniczne polecenie Zamawiającego. 3. Wykonawca wskaże w formularzu oferty nr telefonu, na który Zamawiający będzie dokonywał telefonicznych poleceń wykonania poszczególnych prac. 4. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem oraz materiałem do usuwania śliskości w ilości zapewniającej prawidłowe, skuteczne i ciągłe wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi w rejonie VI – Straszyn, obejmujący miejscowości Straszyn, Arciszewo, Goszyn, o łącznej długości jezdni 26,74 km przeznaczonych do całodobowego utrzymania zimowego. 6. Wymienione prace wykonywane będą w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi. 7. Warunki i terminy realizacji poszczególnych prac oraz warunki płatności określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90.60.00.00-3; 90.62.00.00- 9 usługi odśnieżania; 90.63.00.00- 2 usługi usuwania oblodzeń. 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usług obejmujących: odśnieżanie, posypywanie, odśnieżanie wraz z posypywaniem oraz posypywanie solą drogową, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. W projekcie umowy – załącznik do SIWZ zawarte zostały zasady dotyczące: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 10. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego nr 83 8335 0003 0116 5885 2000 0005 Bank Spółdzielczy, ul. Wita Stwosza 2 a. przed upływem terminu składania ofert b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30 (godziny otwarcia kasy od poniedziałku do piątku między 8.00 a 14.00) przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach
Dodano: 2024-02-13 - Oczyszczanie lasów i placów zabaw w Sopocie - cz. I Oczyszczanie lasów komunalnych miasta Sopotu, Cz. II - Oczyszczanie placów zabaw w Sopocie
Dodano: 2024-01-12 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański w 2024 roku
Dodano: 2024-01-10 - Usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni
Dodano: 2023-10-25 - Usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni
Dodano: 2023-08-17 - Letnie sprzątanie dróg na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.
Dodano: 2023-04-13 - Zagospodarowanie zieleni na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.
Dodano: 2023-04-13 - OCZYSZCZANIE TERENÓW KOMUNALNYCH MIASTA LĘBORKA PODZIELONEGO NA 6 SEKTORÓW W OKRESIE 01.03.2023 r. – 31.12.2023 r
Dodano: 2023-02-21 - SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2022-12-29 - Usuwanie padłych zwierząt na terenie miasta Gdyni
Dodano: 2022-11-22