Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów zarządzanych przez MOSiR w Elblągu w sezonie zimowym 2020/2021

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Karowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 625 63 00, , fax. 55 625 63 10
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu
    Karowa 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 625 63 00, , fax. 55 625 63 10
    REGON: 00066295900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów zarządzanych przez MOSiR w Elblągu w sezonie zimowym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów zarządzanych przez MOSiR w Elblągu: 1) dachu krytego lodowiska przy ul. Karowej 1; 2) dachu Centrum Rekreacji Wodnej „Dolinka” przy ul. Moniuszki 25; 3) dachu hali sportowo – widowiskowej przy al. Grunwaldzkiej 135; 4) dachu krytej pływalni przy ul. Robotniczej 68. 5) dachu budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1A 6) dachu budynku przystani kajakowej przy ul. Radomskiej 5 7) dachu budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Agrykola 8 8) dachu sali sportowej przy ul. Agrykola 8 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dach krytego lodowiska o powierzchni ok. 5 300 m2 o pochyłości dwustronnej 12 %; 2) dach Centrum Rekreacji Wodnej o powierzchni ok. 3 600 m2; 3) dach hali sportowo – widowiskowej o powierzchni ok. 7 100 m2 4) dach krytej pływalni o powierzchni ok. 1760 m2 5) dachu budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1A o powierzchni ok. 75 m2 6) dachu budynku przystani kajakowej o powierzchni ok. 835 m² 7) dachu budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Agrykola 8 o powierzchni ok. 586 m2 8) dachu sali sportowej o powierzchni ok. 696 m2 Przekroje/zdjęcia poszczególnych obiektów znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Realizacja zamówienia będzie wykonywana w sposób opisany poniżej: 1) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm. 2) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób: 1) za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy; 2) ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje, oraz wpisania w protokole odbioru prac grubości pozostawionej warstwy zlodowacenia; 3) na części dachu krytej pływalni, o powierzchni 380 m2, zainstalowane są panele fotowoltaiczne. Podczas odśnieżania należy zachować szczególną ostrożność żeby nie uszkodzić szklanej powierzchni paneli i instalacji elektrycznej. Dopuszcza się używanie szczotek o miękkim włosiu; 4) niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach; 5) do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego odśnieżanych budynków; 6) hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów; 7) wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy; 8) każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP; 9) śnieg pozostanie w miejscu, w którym zostanie zrzucony; 10) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości; 11) Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; 12) usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP; 13) Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim; 14) Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia; 15) Zamawiający przewiduje dwukrotne odśnieżanie dachów obiektów podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych; 3) Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość tylko za efektywną pracę. 4) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą przez Zamawiającego na bieżąco (pisemnie), w razie wystąpienia okoliczności, w których niezbędne jest wykonanie usługi. 5) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie kierownik poszczególnego obiektu. 6) Rozliczenie usługi nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia usługi będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez kierownika poszczególnego obiektu. 7) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji zlecenia w terminie określonym w ofercie. 8) Maksymalny czas realizacji zlecenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego. 9) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg podziału: 1) Część I – odśnieżanie dachu: a) krytego lodowiska o powierzchni ok. 5 300 m2 o pochyłości dwustronnej 12 %; b) Centrum Rekreacji Wodnej o powierzchni ok. 3 600 m2; c) hali sportowo – widowiskowej o powierzchni ok. 7 100 m2 d) krytej pływalni o powierzchni ok. 1760 m2 2) Część II – odśnieżanie dachu: a) budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1A o powierzchni ok. 75 m2 b) budynku przystani kajakowej o powierzchni ok. 835 m² c) budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Agrykola 8 o powierzchni ok. 586 m2 d) sali sportowej o powierzchni ok. 696 m2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Wykonawca może złożyć Ofertę na dowolną liczbę części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną Część lub na obie Części zamówienia. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z Części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów . Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach