Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE POZIMOWEGO SPRZĄTANIA JEZDNI GMINNYCH DRÓG O NAWIERZCHNIACH UTWARDZONYCH

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 53713100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE POZIMOWEGO SPRZĄTANIA JEZDNI GMINNYCH DRÓG O NAWIERZCHNIACH UTWARDZONYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pozimowe sprzątanie jezdni gminnych dróg o nawierzchniach utwardzonych z podziałem na dwa zadania. 2. Zakres rzeczowy obejmuje jednokrotne sprzątanie pozostałości po zimie z nawierzchni utwardzonych jezdni dróg gminnych. Prace obejmują zebranie piasku, liści, błota, trawy, gałęzi i wszystkich innych zanieczyszczeń na całej szerokości i długości nawierzchni jezdni dróg ograniczonych krawężnikami i innych oraz korytek ściekowych jeżeli występują. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Zakres rzeczowo – ilościowy określony został określony w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Zamówienie podzielone jest na 2 części: Zadanie nr 1 - rejon I „część nizinna gminy”, obejmujący drogi gminne w miejscowościach: Wiślinka, Przejazdowo, Bystra, Rokitnica, Radunica, Roszkowo o łącznej długości jezdni 11,52km. Zadanie nr 2 - rejon II „część wyżynna gminy”, obejmujący drogi gminne w miejscowościach: Juszkowo, Straszyn, Arciszewo, Goszyn, Łęgowo, Żukczyn, Jagatowo, Żuława, Świńcz, Rotmanka, Cieplewo, Rusocin, Wojanowo, Będzieszyn, Borkowo o łącznej długości jezdni 58,84km. 6. Dodatkowe informacje : Potwierdzenie wykonania usługi odbywać się będzie przez sołtysów poszczególnych miejscowości (lista sołtysów poszczególnych miejscowości zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy) lub przez pracownika merytorycznego Urzędu Gminy na protokole zawierającym datę, ilość i zakres wykonanej usługi. 7. Kody CPV : 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane. 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic. 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic. 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usług obejmujących: - wykonanie oczyszczenia nawierzchni i ścieków przykrawężnikowych, - uporządkowanie zanieczyszczonego terenu, położonego w pobliżu miejsca robót, - zebranie i wywóz zanieczyszczeń. jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. W projekcie umowy – załącznik do SIWZ zawarte zostały zasady dotyczące: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 9. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 - rejon I część nizinna gminy – 200 zł Zadanie nr 2 - rejon II część wyżynna gminy- 1400 zł. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego nr 83 8335 0003 0116 5885 2000 0005 Bank Spółdzielczy, ul. Wita Stwosza 2 a. przed upływem terminu składania ofert b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30 (godziny otwarcia kasy od poniedziałku do piątku między 8.00 a 14.00) przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. 1 lit. b-e musi być wystawione na Gminę Pruszcz Gdański. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach