Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy.

Gmina Jeżowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-430 Jeżowe, Jeżowe
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 794 304 , fax. 158 794 304
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżowe
    Jeżowe
    37-430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. 158 794 304, fax. 158 794 304
    REGON: 83040941300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021r. Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie odpadów komunalnych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie Jeżowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Załadunek, transport i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. 2) Załadunek, transport i zagospodarowanie bioodpadów stanowiących odpady komunalne. 3) Podmiot odbierający odpady komunalne wskaże w ofercie (zał. Nr 7) instalacje, do których będzie przekazywał odpady (z uwzględnieniem art. 9e ustawy z dnia 13 czerwca 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego te odpady. Opróżnianie koszy ulicznych położonych na terenie Gminy Jeżowe (w tym także kosze w parkach, na placach zabaw, nad zalewem). 4) Załadunek, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów przez właścicieli nieruchomości: a) papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, b) szkło, opakowania ze szkła, c) metale, opakowania z metali, d) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, e) opakowania wielomateriałowe, f) bioodpady stanowiące odpady komunalne, h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, i) zużyte baterie i akumulatory, j) przeterminowane leki, k) meble i inne odpady wielkogabarytowe i zużyte opony, l) odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz oraz zimny popiół ł) chemikalia, odpady niebezpieczne (farby, kleje, rozpuszczalniki, lakiery, pozostałości po środkach ochrony roślin i opakowania po tych środkach, świetlówki itp.), m) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, n) odpady tekstyliów i odzieży. 4. Wykonawca jest zobowiązany odebrać z nieruchomości każdą ilość zebranych odpadów. 5. Odbiór odpadów po zbiórce odpadów w ramach Akcji Sprzątanie Świata/ Sprzątanie Ziemi (raz w roku w miesiącu wrzesień), odpady pozostawione będą przy szkołach podstawowych – 7 szkół (odbiór możliwy podczas zbiórki zwykłej). 6. Odbiór odpadów po imprezach plenerowych: Dni Jeżowego 1x w roku, Lasoviana 1 x w roku, pikniki i festyny sołeckie - 1x w roku w danym sołectwie (15 sołectw), na zgłoszenie (tel., e-mail lub fax) Zamawiającego. Liczba imprez plenerowych może ulec zmianie i należy to uwzględnić. Odbiór w następny dzień (roboczy) po dniu imprezy. Na czas trwania imprezy tzw. „Dni Jeżowego” (koniec lipca każdego roku) Wykonawca powinien udostępnić - podstawić 3 kontenery KP7 w miejsce wskazane przez Zamawiającego na plac, gdzie odbędzie się impreza (z reguły obok stadionu). Kontenery powinny być podstawione najpóźniej dzień przed rozpoczęciem imprezy (tj. piątek do godz. 15-tej.) 7. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady stanowiące odpady komunalne – 2 razy w miesiącu od kwietnia do października oraz 1 raz w miesiącu od listopada do marca wg harmonogramu, 2) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu, 3) szkło, opakowania ze szkła - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu, 4) metale, opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu, 5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów, 6) odpady wielkogabarytowe i zużyte opony - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów, 7) odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz – 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów. Gmina nie wyraża zgody na określenie limitów odbieranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 8) zimny popiół – 2 x w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów, 9) opróżnianie koszy ulicznych – nie dopuszczając do ich przepełnienia, min. 1 raz w miesiącu. 10) opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych (większość pojemników typu „dzwon”, kilka siatkowych), stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego – nie dopuszczając do ich przepełnienia, 11) zużyte baterie i akumulatory, które będą zbierane w wyznaczonych punktach przez Zamawiającego (gmina, biblioteka publiczna w Jeżowem + PSZOK). Wykonawca wyposaży Zamawiającego w 2 pojemniki na zużyte baterie (dla gminy i biblioteki publicznej w Jeżowem, w pierwszym dniu rozpoczęcia świadczenia usługi). Odebranie odpadów będzie następowało w zależności od zapełnienia pojemników po zgłoszeniu (tel., e-mail lub fax) potrzeby odbioru przez Zamawiającego. Odbiór do dwóch dni od zgłoszenia. 12) przeterminowane leki - 2 punkty zbiórki (apteki) na terenie Gminy Jeżowe (+ PSZOK). Wyposażenie w pojemniki (tylko dla apteki) ciąży na Wykonawcy (w pierwszym dniu rozpoczęcia świadczenia usługi), odbieranie na zgłoszenie (tel., e-mail lub fax) Zamawiającego (w zależności od potrzeb). Odbiór do dwóch dni od zgłoszenia. Liczba aptek może ulec zmianie i należy to uwzględnić. Zbiórka odpadów w dni wyznaczone w harmonogramie powinna zakończyć się do godziny 15.00. Dopuszcza się zbieranie odpadów także w późniejszych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym. Odbiór (we własnym zakresie) pojemników będących własnością Wykonawcy nie może nastąpić wcześniej niż po upływie okresu realizacji umowy. Wykonawca po zakończeniu umowy odbierze własne pojemniki wraz z ich zawartością bez ponoszenia dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK-u), który jest prowadzony przez Zamawiającego; Wykonawca udzieli pracownikowi obsługującemu PSZOK niezbędnych instrukcji w zakresie prawidłowego prowadzenia PSZOK-u, w tym także w zakresie prowadzenia dokumentacji przewidzianej w przepisach prawa. W PSZOK-u są zbierane następujące rodzaje odpadów komunalnych: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, szkło, opakowania ze szkła, metale, opakowania z metalu, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe (zbierane luzem pod zadaszeniem), zużyte opony, zimny popiół, odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz, szkło okienne, chemikalia, odpady niebezpieczne (farby, kleje, rozpuszczalniki, lakiery, pozostałości po środkach ochrony roślin i opakowania po tych środkach, świetlówki itp.), zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, odpady tekstyliów i odzieży. Gmina zastrzega sobie, że okna mają także być odbierane w całości, bez konieczności rozbierania ich na części. W PSZOK-u są ustalone limity na zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz gruz. - zużyte opony – 4 opony rocznie dla mieszkańca - odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz - w ilości do 2 m3 /rok. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK-u: nie dopuszczając do przepełnienia pojemników, min. 1 x na miesiąc. Na dzień zakończenia umowy Wykonawca musi odebrać z PSZOK-u wszystkie odpady komunalne. Podmiot odbierający odpady komunalne z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych jest obowiązany do: 1) przekazywania bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady przyjętych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach; 2) przekazywania Wójtowi raz na kwartał informacji (kart przekazania odpadu) dot. rodzaju, ilości, sposobu oraz miejsca zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych z PSZOK-u. PSZOK jest czynny w piątki i w soboty od 9 do 14-tej. Dni i godziny otwarcia PSZOK-u mogą ulec zmianie. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa (w tym przepisami prawa miejscowego). 11. Odpady komunalne mają być odbierane od właścicieli nieruchomości z miejsca przed posesją (mostka), jeśli nieruchomości te położone są przy drogach publicznych. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę fakt, że mogą to być wąskie uliczki i dostosować pojazd w celu odebrania odpadów sprzed posesji. Wykonawca powinien zwrócić uwagę na nieruchomości (na chwilę obecną) w Sołectwie Jeżowe Podgórze, które są położone z tyłu przy drogach gminnych i odbierać stamtąd odpady komunalne. Zakłada się, że drogi te będą przejezdne w czasie zimy, co jest niezbędne w celu realizacji ww. zadania. 12. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach według obowiązującego wzoru, a także wszelkich innych dokumentów, o ile przepisy prawa tak stanowią. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kopii dowodów dostarczenia odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Wójtowi informacji o masie pozostałości z sortowania przeznaczonych do składowania, powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych (także 19 12 12 po sortowaniu odpadów segregowanych). 15. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 16. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia nałożonych na gminę poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji kierowanych do składowania. 17. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia nałożonych na gminę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła. 18. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia nałożonych na gminę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 19. W przypadku nieosiągnięcia poziomów o których mowa w pkt. 16, 17 i 18 Wykonawca jest zobowiązany do zapłacenia na rzecz Zamawiającego kwoty, jaką Zamawiający zapłacił lub jest zobowiązany zapłacić z tytułu nałożenia kary za nieosiągnięcie tych poziomów. Obowiązek zapłacenia na rzecz Zamawiającego nałożonych na niego kar ponosi Wykonawca również w przypadku, gdy kary te zostaną nałożone na Zamawiającego po zakończeniu przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia, a dotyczyć będą okresu realizacji przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 20. Standard sanitarny wykonania usług oraz ochrony środowiska: 20.1. Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu. Sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa. 20.2. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić, aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. b) wyposażyć pojazdy w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych oraz umożliwić Zamawiającemu dostęp online poprzez dedykowany program bądź stronę internetową, c) wyposażyć pojazdy w urządzenie umożliwiające rejestrację przebiegu trasy, załadunku i wyładunku odpadów, dodatkowo aby system rejestrował dokładną datę, czas oraz współrzędne geograficzne. Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami zmieszanymi. 21. Na rok 2021 Wykonawca po konsultacji z Zamawiającym ustali termin odbioru odpadów i dostarczy harmonogramy właścicielom nieruchomości oraz 100 szt. harmonogramów do urzędu gminy (przed rozpoczęciem nowego roku kalendarzowego). Harmonogram powinien być kolorowy, zgodnie z kolorystyką worków i odpadów jakie powinny być w nim umieszczane. Harmonogram o którym mowa wyżej powinien zawierać również informacje edukacyjne związane z selektywną zbiórką odpadów (sposoby segregacji). Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. Harmonogram odbioru odpadów musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach oferowanej ceny dostarczy do Urzędu Gminy Jeżowe 100 kompletów worków do zbiórki odpadów dla następujących frakcji: papier (niebieski), szkło (zielony), bioodpady (brązowy), metale i tworzywa sztuczne (żółty) z tym, że worki na metale i tworzywa sztuczne (żółte) mają być dostarczone w ilości po 2 szt. 26. Do obowiązków Wykonawcy należy kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a także zdeklarowanego posiadania kompostownika co wiąże się z zakazem wystawiania bioodpadów w czasie zbiórki oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości ww. obowiązków. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację (np. oświadczenie, protokół lub notatkę służbową oraz dokumentację fotograficzną) umożliwiającą identyfikację nieruchomości. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości i w jakim dniu doszło do ustalenia ww. zdarzenia. W przypadku stwierdzenia niewykonania obowiązku segregacji przez właściciela nieruchomości, Wykonawca odbierający odpady ma obowiązek odebrać je jako odpady zmieszane. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł.) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.11.2020 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: (Art 45.1.6 ) 1) pieniądzu W tym przypadku przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SanBank .Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe Nr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 07 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. 2019 poz. 310 oraz z 2019 poz. 243 i 2018 poz. 2232). 6) Z uwagi na zaistniałą sytuację z szerzącą się epidemią COVID 19 w przypadku gdy nie ma możliwości uzyskania i podpisania przez bank gwarancji w formie papierowej Zamawiający dopuszcza wadium w postaci elektronicznej: W przypadku wniesienia wadium w postaci elektronicznej , należy przedłożyć dokument w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokument należy przesłać na adres e- mail: sekretariat@jezowe.pl 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.) obejmujące teren Gminy Jeżowe; b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Jeżowe w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Jeżowe. ( zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. z 2020 poz. 797 z póżn. zm.), lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach