Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 875 629 594
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    ul. Szpitalna 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 875 629 594
    REGON: 79031936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.suwalki.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z terenu Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. z 2019 poz.701 t.j. ze zm.) przez firmę posiadającą zezwolenie na gospodarowanie tymi odpadami. w szacunkowej ilości 315 770kg. . w ciągu 36 miesięcy, o kodach : Kod 18 01 02 Części ciała i organy-2040 kg. Kod 18 01 03 Inne odpady medyczne-306 000kg. Kod 18 01 06 Chemikalia, odczynniki-780kg. Kod 18 01 08 Leki cytostatyczne i cytotoksyczne-1120kg. Kod 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 180108-30kg Kod 18 01 82 Pozostałości z żywienia pacjentów z Oddziału Zakaźnego-1200kg Kod 180104 Inne odpady niż wymienione w 180103(np. opatrunki z materiału lub gipsu pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy-4600kg. z terenu Szpitala przy ul. Szpitalnej 60 w ilości i cenach określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej umowy. 2 Ilość określona w załączniku nr 5 SIWZ stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku dokonania zamówienia pozostałej części usługi niezrealizowanej w okresie trwania umowy z uwagi na zmniejszone zapotrzebowanie. 3 Wykonawca zobowiązuje się realizować umowę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami , wiedzą techniczną oraz przy zachowaniu należytej staranności. 4 Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 701ze zm.) 2) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm. ) 3) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.382 ze zm.) 4) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1975 ze zm.) 5) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów.(Dz. U.2014 poz. 1923 ze zm. ) 6) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 12.12.2014r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973 ze zm.) 7) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 21 października 2016 w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1819) 5 Wykonawca zobowiązuje się udostępnić 10 szt. zamykanych hermetycznie pojemników o pojemności nie mniejszej niż 20 litrów z koniecznością wymiany na czyste na części ciała i organy 6 Odbiór odpadów medycznych z terenu Szpitala przy ul. Szpitalnej 60 musi odbywać się raz na (min.72) godz. w godzinach od 700 do 1500, w razie konieczności w okresie świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy –po wcześniejszym uzgodnieniu. 7 Odbiór odpadów medycznych musi być każdorazowo potwierdzany kartą przekazania odpadów zgodną ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014r.. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów(Dz.U. 2014 poz.1973 ze zm.) 8 Odpowiedzialność za transport i utylizację odpadów ponosi wyłącznie Wykonawca. 9 Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych i zakaźnych zgodnie z zasadą bliskości określoną w przepisie art. 20.1zasada bliskości Rozdział 3 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701ze zm. ) na terenie województwa na którym zostały wytworzone lub na obszarze innego województwa, w najbliżej położonej instalacji w przypadku gdy istniejące instalacje nie mają mocy przerobowych. 10 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać co miesiąc dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 13.01.2014r. (Dz. U. z 2014r. poz. 107) w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy. 11 Transport odpadów medycznych do miejsca ich utylizacji/spalarni odbywał się będzie pojazdem Wykonawcy odpowiednio przystosowanym do tego celu, a kierujący pojazdem będzie posiadał aktualne uprawnienia w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382t.j. ze zm.) 12 Wykonawca zobowiązuje się do sprawnego i terminowego wywozu przedmiotu zamówienia. 13 Wykonawca będzie ponosił wyłączną odpowiedzialność za stan sanitarny i zgodność z odpowiednimi przepisami środków transportu, oraz odpowiednie kwalifikacje zatrudnionych pracowników. 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy w szczególności następujących czynności: kierowania samochodem ciężarowym do przewożenia odpadów medycznych, załadunku odpadów medycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 18 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: decyzją/zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. t.j. z 2019 r. poz. 992 ze zm. .);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTOWY sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej – załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy- załącznik nr 5 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej; Kopia dowodu wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach