Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia, budynków i osób dla ZOL przy ul. Mehoffera 72/74, ZOL przy ul. Olchy 8, ZOL przy ul. Szubińskiej 4 wchodzących w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scol.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia, budynków i osób dla ZOL przy ul. Mehoffera 72/74, ZOL przy ul. Olchy 8, ZOL przy ul. Szubińskiej 4 wchodzących w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia, budynków i osób dla ZOL przy ul. Mehoffera 72/74, ZOL przy ul. Olchy 8, ZOL przy ul. Szubińskiej 4 wchodzących w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o. z siedziba przy ul. Mehoffera 72/74, 03- 131 Warszawa Specyfika głównych wymagań: 1. Przedmiot zamówienia określony kodami CPV: 7971000-4 Usługi ochroniarskie 2. Zakres usług obejmuje: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduję się w załączniku nr 8 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych- Liczba części- 3: 1) Część nr 1- ZOL przy ul. Mehoffera 72/74, 03- 131 Warszawa 2) Część nr 2- ZOL przy ul. Olchy 8, 04- 837 Warszawa 3) Część nr 3- ZOL przy ul. Szubińskiej 4, 01- 958 Warszawa Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie wymaga wniesienia należytego zabezpieczenia umowy. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. KARY UMOWNE- zamawiający przewiduje: 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: 1) za rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z przyczyn, o których mowa w § 8 ust.1 w wysokości 10 % łącznego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust.2 pkt 1)2)3) 2) w wysokości 1% łącznej wartości brutto wynagrodzenia o której mowa w § 3 ust. 2 za nie wykonanie i nie przestrzeganie zapisów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. 3) w wysokości 20% brutto 1-miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy za niestawienie się pracownika ochrony na służbę. 2. W przypadku dwukrotnego niestawienia się pracownika ochrony na służbę Zamawiający może natychmiastowo odstąpić od umowy a Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty, na pisemne wezwanie Zamawiającego, kary umownej w wysokości 5.000,00 zł. 3. W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudnienia o którym mowa § 5 ust. 1 umowy osób wykonujących czynności będące przedmiotem umowy, na podstawie umów o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy – w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności będące przedmiotem umowy na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu; kara będzie naliczana za każdą osobę niezatrudnioną na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 4. W przypadku nie przedstawienia informacji w terminach, o których mowa w § 5 ust.5 umowy Wykonawca każdorazowo płacić będzie karę umowną w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 15% łącznej wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 2 umowy, gdy Wykonawca odstąpi od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 6. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 15% łącznej wartości brutto, o której mowa w § 3 ust. 2 umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 7. Strony dopuszczają możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego. 8. Kara umowna będzie płatna w terminie 7 dni od daty doręczenia noty obciążeniowej lub 14 dni od momentu wystawienia noty. 9. Postanowienia ust. 1 nie wyłączają prawa Zamawiającego do dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wartość powstałej szkody przekroczy wysokość zastrzeżonych kar umownych. 10. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za opóźnienie w zapłacie odsetki ustawowe za opóźnienie za okres od dnia wymagalności do dnia zapłaty. 11. W sytuacji nieuregulowania kary umownej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający uprawniony będzie do potrącenia żadnej kwoty z miesięcznego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: a) Dla części I - 4 000,00 zł b) Dla części II – 1 500,00 zł c) Dla części III – 1 500,00 zł Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio do części na którą składa ofertę. Wykonawca składający ofertę na wszystkie części wniesie wadium będącą łączną sumą części. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. KONTO ZAMAWIAJĄCEGO: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 96 1240 6074 1111 0000 4999 2025 z podaniem tytułu: „wadium: Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia, budynków i osób dla części ……………………………….” nr post. SCOL/ 1173 /2017. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy na świadczenie usług przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca : posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U.2016.1432 j.t.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach