Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków i budowli posadowionych przy ul. Wyspy 1 w obrębie Koźle, miasto Kędzierzyn Koźle, woj. opolskie. Postępowanie nr: PU-313/2017 wartość zamówienia nie przekracza równowartości 30.000,00 euro.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661-72-72
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661-72-72
    REGON: 367849538-00113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków i budowli posadowionych przy ul. Wyspy 1 w obrębie Koźle, miasto Kędzierzyn Koźle, woj. opolskie. Postępowanie nr: PU-313/2017 wartość zamówienia nie przekracza równowartości 30.000,00 euro.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków i budowli posadowionych przy ul. Wyspy 1 w obrębie Koźle, miasto Kędzierzyn Koźle, woj. opolskie. POSTĘOWANIE O UDZIELENIE ZAMOWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE NA PODSTAWIE ART. 4 pkt 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). a) Zamawiający wymaga, aby osoby - co najmniej cztery, świadczące Usługi w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektu były w okresie realizacji Umowy zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), w tym jedna osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.2) o lekkim stopniu niepełnosprawności; b) UWAGA!!. Zamawiający zastrzega, że w celu prawidłowego wykonania zamówienia, osoby wykonujące ochronę mogą posiadać orzeczenie o niepełnosprawności co najwyżej w stopniu lekkim w rozumieniu w/w ustawy lub orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu wyższym niż lekki, pod warunkiem że posiadają wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 3) Obiekty wymienione w pkt 1 mają być ochraniane 24 godziny na dobę, na posterunku/zmianie 1 pracownik ochrony w okresie 30.11.2017 r. g. 10:00 – 28.06.2018 r. g.10:00, łącznie 210 dni/5040 godzin (210 dni x 1pracownik x 24h).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, m.in z postępowania wyklucza się wykonawcę: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2); b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; c) który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. - jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia; d) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615); 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a) Wykonawca posiada ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014, poz. 1099 ze zm.). 5.2. Wykonawca winien samodzielnie spełnić warunki udziału w postępowaniu. 6.1 Wykonawca, składa wraz z ofertą poniższe dokumenty w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w rozdziale V ust. 5.1. pkt 1) lit. b) – d) ogłoszenia; 2) ważna koncesja w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014, poz. 1099 ze zm.), w celu potwierdzenia spełniania warunków o których mowa w rozdziale V ust. 5.1. pkt 1) lit a). 3) odpisu z właściwego rejestru* lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w rozdziale V ust. 5.1. pkt 1) lit. d) ogłoszenia; *W przypadku nie załączenia do oferty dokumentów o których mowa w pkt 3) zamawiający uzyska je pobierając za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) tj. ze strony https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach